You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hier 237 Volt / 30 amperes enkelfase idd (= 7,1 kW)
Is wel een verschil hoor.Zoals ik hierboven al aanstipte ( #5136 ) komt dat ook in NL nog gewoon als idd wat meer ouderwetse situatie ook voor. Dus ook hier is geen oorzakelijk verband met de Brexit...
Verder over krachtstroom is vaak als begrip nogal wat verwarring. Op een 3 fasen aansluiting heb je vw die drie fasen ( ieder typisch 230V meestal ) in geval van gelijktijdig gebruik 400V. Staat los van 16A, 25A of 35A. Omdat de 3 fasen 120° verschillen heb je 'dus' altijd 400V. Google maar eens wat, vooral als '3-fasen draaistroommotor' geeft dat mooie plaatjes / filmpjes. Bij een laadpunt met 3 fasen worden echter alle drie de fasen apart gebruikt en krijg je dus de optelsom in kW vermogen van 3 aparte fasen, VxA is W.
Off topic, maar 7kW met een I-Pace haal je enkel aan 32A 230V enkelfase. Als dat een paal is die gevoed wordt door 20A driefase zal de I-Pace maar 1 van de 3 fases kunnen nemen en zo een 4,6kW krijgen.
32A x 230V = 7,36kW
(20A x 3) x 230V = 13,80kW
20A x 230V = 4,6kW
Zouden ze klachten gekregen hebben van zeurende benzine-jongens? Dat er nooit plek is en dat er voor ons mooie plekken worden vrijgehouden. Is vaak ook z, toch?Van zoiets wordt je toch moedeloos he?
Heb het ondertussen ook al aangekaart op Twitter. Afwachten of er reactie komt.
View attachment 365509
Lag Colruyt niet in bed met de waterstoffers?Zouden ze klachten gekregen hebben van zeurende benzine-jongens? Dat er nooit plek is en dat er voor ons mooie plekken worden vrijgehouden. Is vaak ook z, toch?
Colruyt Group gelooft dat waterstof een belangrijke rol kan spelen in de verdere verduurzaming van onze mobiliteit en energievoorzieningen.
“Dit eerste publieke tankstation voor waterstof is dus zeker geen alleenstaand verhaal”, vertelt Jef Colruyt, CEO van Colruyt Group.
"De komende vijf jaar willen we met Colruyt Group nog 35 miljoen euro extra investeren in de waterstofeconomie, onder meer voor vier nieuwe waterstoftankstations.”
Je bedoelt natuurlijk dat het ‘uw wagen’ moet zijn? Inderdaad schandalige foutVan zoiets wordt je toch moedeloos he?
Heb het ondertussen ook al aangekaart op Twitter. Afwachten of er reactie komt.
View attachment 365509
Die je opnoemt zit toch tussen twee SuC in ? Waarom daar laden ?Heeft er wel eens iemand geladen bij MOVE EV charging spot Pont-en-Ogoz in Zwitserland (bij Restoroute Motel de la Gruyère
A12 Avry-devant-Pont)? Ik zit natuurlijk met smart te wachten op de Suc bij Chatel-Saint-Denis. Maar daar is nog nergens beweging te zien..
Dank voor de informatie!Destination chargers zijn gewoon standaard TWC’s die op AC laden, stekker past in het bovenste deel van je laadpoort. Werkt dus gewoon overal. Alleen het DC fast charging heeft die grote additionele stekker nodig.
Goed nieuws voor de Jaq rijders die nu echt aan het tobben zijn........iemand deze al eens gezien, Efacec met ultra fast charger 920 vdc, worden er 2 geinstalleerd in Vuren naast de SUC’s.