Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wiki Belgium and the Netherlands: Public Charging infrastructure

This site may earn commission on affiliate links.
Best is toegevoegd aan de navigatie!
IMG_2505.png
 
Voor wie nog benieuwd is naar “het laadplein “ bij De Wieken in Amersfoort.
Je kan je de teleurstelling besparen.
3 Allego 300kwh zuiltjes en 3 waterstof tankinstallties. Hoop niet dat ze de vierkante meters in de prijs doorberekenen, want het is best een groot terrein.
Beetje jammer dat er niet meer ruchtbaarheid aan wordt gegeven (geen borden die je daar naartoe leiden)

Voor wie het interessant vindt, aan de overkant is er een foodcourt met een Mac. Daar staan ook 2 laadpalen ;-)
Scheelt een stukkie lopen naar een willekeurige snackschuur.

IMG_5739.jpeg
IMG_5740.jpeg
 
Voor wie nog benieuwd is naar “het laadplein “ bij De Wieken in Amersfoort.
Je kan je de teleurstelling besparen.
3 Allego 300kwh zuiltjes en 3 waterstof tankinstallties. Hoop niet dat ze de vierkante meters in de prijs doorberekenen, want het is best een groot terrein.
Beetje jammer dat er niet meer ruchtbaarheid aan wordt gegeven (geen borden die je daar naartoe leiden)

Voor wie het interessant vindt, aan de overkant is er een foodcourt met een Mac. Daar staan ook 2 laadpalen ;-)
Scheelt een stukkie lopen naar een willekeurige snackschuur.

View attachment 978990View attachment 978991
Weer waterstof?! Was er nog een subsidie pot over??
 
Op Feestboek net een promotie van Fastned.
Of je wilt investeren in 5 jarige obligaties met 6% rente (bruto), minimale inleg 1000 piek, ter uitbreiding van hun netwerk. Je zou denken dat ze met hun tarieven toch aardig zelfvoorzienend zouden moeten zijn.

Als ze nou ook korting zouden geven op hun laadtarieven, zou het misschien een stuk aantrekkelijker worden.
Ik laa(d)t hem even voorbij gaan ;) (heb betere rendementen en kortere looptijden op andere duurzame investeringen gezien)

IMG_0091.png
 
Was zonet nog eens aan het kijken op de map van Tesla zelf waar de superchargers zich bevinden.

Tot voor kort stond er eentje aangeduid in Gent die op de planning stond.
Nu is deze echter verdwenen….
Ik kan getuigen. Een SuC zo dicht bij huis heeft geen nut.
Toen SuC Gent verdween, kwam Aalst in de plaats, op 7 km van mijn thuis en waar ik dagelijks passeer.
De euforie verdween snel. ‘S morgens, bij het passeren, is je batterij niet warm en krijg je 30 amper kW en ‘s avonds wil je vooral doorrijden tot thuis.
Aan de SuC in Gent stopte ik altijd (ik had toen nog gratis SuC).