Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Eindelijk gaan ze de goede kant op.
Screenshot_20190604-181905.png
 
  • Like
Reactions: stevenp and Klaas
Ik zag het ook ja.
Morgan Stanley ? Die hebben eerst de koers flink naar beneden geluld en schijnen nu opeens weer positief te zijn.
Ja, Adam Jonas van Morgan Stanley. Na de $10 voorspelling nu erg positief over sterk groeiende vraag in Europa, meer afzet door leasing, de komende refresh van S en X, de introductie van lager geprijsde modellen en prijsverlagingen.

Alsof die feiten er een paar weken terug niet waren. Volgens mij heet dit marktmanipulatie.
 
Er schijnt iemand (ik was het niet :rolleyes:) vlak na opening 10k Aug 250 calls in die dooie kat gestopt te hebben.
Maar even afwachten of dit genoeg is om boeltje weer wat omhoog te krijgen + te houden.
Lijkt me een goede zet die calls, het plaatje met trendlijnen en timing klopt precies. Eigenlijk te mooi zelfs.
Alsof die feiten er een paar weken terug niet waren.Volgens mij heet dit marktmanipulatie.
Ow, dat is een rare manier om "retail-marketing" te spellen! :D
 
Zo dadelijk de livestream
Tesla Annual Shareholders Meeting

Tesla Live Stream
Ouderwets genieten.
Hoogtepunt was als altijd de vragenronde uit de zaal. PETA was er natuurlijk ook weer. Maar vooral dat oudere baasje dat zich, met een snik in zijn stem, verbaasde over de negatieve media-aandacht voor ‘this great American success story’ had mijn sympathie.
 
Ja, Adam Jonas van Morgan Stanley. Na de $10 voorspelling nu erg positief over sterk groeiende vraag in Europa, meer afzet door leasing, de komende refresh van S en X, de introductie van lager geprijsde modellen en prijsverlagingen.

Alsof die feiten er een paar weken terug niet waren. Volgens mij heet dit marktmanipulatie.

Toen ik dit een paar weken geleden al voorspelde werd ik voor gek verklaard.
Als je werkelijk denkt dat de markt niet gemanipuleerd wordt dan ben je redelijk naïef.