Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Die 480 van jou komen nu al wel erg dichtbij.
Dus ben ik benieuwd naar je volgende "koersdoel" welke je gaat zien.
Op dit ogenblik weerstand op 471 tegen een lange termijn lijn (als je de toppen rond 2 september 2014 en 21 juni 2017 verbindt en je trekt die lijn door naar de toekomst dan zitten we er nu net tegenaan).
Die lijn had ik gebruikt als koersdoel, maar ik had niet verwacht dat de stijging zo snel ging, vandaar dat mijn koersdoel iets later op die lijn lag. Tevens verdubbeling van het patroon dat in augustus 2018 is ingezet levert een (korte termijn) doel rond deze prijs op.

Breekt de prijs door de weerstand heen, dan zie ik 520 als volgend koersdoel, ook weer op basis van simpele spiegeling van (iets anders gekozen) patronen. Maar het zou me helemaal niet verbazen wanneer de support rond 435 of zelfs 390 eerst opgezocht gaat worden, we hebben tenslotte al een drietal koersversnellingen achter de rug (trend die steeds stijler wordt).

Lekker vaag allemaal he :p:D.
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy
Thnx voor jullie medeleven. Ben idd na een paar keer slikken weer opnieuw ingestapt. Afscheid genomen van mn volledige Tesla portefeuille bij 250,- (gokte erop dat ie ff zou zakken na bekendmaking 3e kwt cijfers:oops:) om een week later toch maar weer in te stappen tegen 340,-, zei het met slechts 40% van wat ik eerst had. Uiteindelijk toch nog net groen het jaar uitgegaan:). Zoek nu weer een goed (beter) momentje om uit en weer in te stappen....
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Zoek nu weer een goed (beter) momentje om uit en weer in te stappen....
Dan zou ik maar heel goed gaan opletten nu.. (Ik hoor meestal geen bel bij het tijdelijk keerpunt, maar ik denk dat dat wel eens heel close kan zijn en dan ligt 38% van de laatste move-up weer omlaag wel voor de hand. Geen bel maar wel een vuistregel. De vraag is meer wat de trigger voor die beweging zal zijn: het Iran-conflict of Elon Musk die zijn been breekt bij een gek dansje...)
 
het Iran-conflict
3li1tp.jpg
 
Thnx voor jullie medeleven. Ben idd na een paar keer slikken weer opnieuw ingestapt. Afscheid genomen van mn volledige Tesla portefeuille bij 250,- (gokte erop dat ie ff zou zakken na bekendmaking 3e kwt cijfers:oops:) om een week later toch maar weer in te stappen tegen 340,-, zei het met slechts 40% van wat ik eerst had. Uiteindelijk toch nog net groen het jaar uitgegaan:). Zoek nu weer een goed (beter) momentje om uit en weer in te stappen....
Over een jaar kan ik je vertellen wat de beste in- en uitstapmomenten zijn in 2020!

:D