Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Als ik in januari het geld wat ik besteed heb aan mijn X in Tesla aandelen had gestopt had ik nu een ongeveer 1 jaar jongere kunnen kopen. Maar als ik het op het juiste moment in Maart had gedaan had ik nu een nieuwe kunnen bestellen. (Als dat kon)
Ik raad iedereen aan om je Tesla op de poef te kopen. Lekker financieren, renten, maakt niet uit. En de rest steek je in Tesla aandelen.

Het is financieel zonde om je cash geld in een auto te parkeren.
 
Wat waarschijnlijk is, is dat Tesla de komende jaren zal blijven stijgen doordat ze meer fabrieken en lijnen kunnen openen.

Wat onwaarschijnlijk is, is dat dat zoals in 2020 nog eens met zo een sprong gebeurt, voor zover er geen split is.

Aandelen kopen en houden is leuk, maar inderdaad je parkeert er wel wat geld mee.
 
Overigens, als iemand nog wil gokken of we deze week ATH halen en voorbij gaan?

1641308556448.png


Duideijke call walls op 1200, 1250, 1300 en 1400, waar de kans groot is dat market makers de pret gaan drukken en proberen om onder de 1200 te landen tegen het einde van de week.
 
Wat waarschijnlijk is, is dat Tesla de komende jaren zal blijven stijgen doordat ze meer fabrieken en lijnen kunnen openen.

Wat onwaarschijnlijk is, is dat dat zoals in 2020 nog eens met zo een sprong gebeurt, voor zover er geen split is.

Aandelen kopen en houden is leuk, maar inderdaad je parkeert er wel wat geld mee.
Goh ik dacht nou net dat jij exponentiële groei begreep
 
De call met expiratieprijs 1500 voor volgende week vrijdag (14 jan) levert nu 3,20 dollar op... die zie ik wel zitten.
Ik had deze gisteravond geschreven/verkocht voor een premie van 3,18 dollar. Omdat deze call vandaag tijdens die TSLA dip al meer dan 50% lager stond, de positie toen afgesloten door ze terug te kopen voor 1,51 dollar. Met het idee, als de helft binnen 24 uur is verdiend, waarom dan voor de andere helft anderhalve week wachten tot volgende week vrijdag. En wie weet ontstaan weer nieuwe kansen...
 
Last edited:
NB Ik zie een Gap-up vanaf (technisch gezien) 1.119 dus dat zou na deze rush (van een paar dagen) nog wel eens een vuller kunnen gaan opleveren tussen deze week en 27/1. ...
Vandaag komt deze misschien voorbij. Dat zou dan de springplank richten ATH nummer 1 moeten zijn, maar dan hebben we HEEL goed Nieuws nodig (waarover wat geruchten circuleren)
 
Mijn jan07 posities gesloten aan +90% winst om marge vrij te maken, en nieuwe posities voor volgende week ingenomen:

2x jan14 1100/980bps
5x jan14 1300/1400bcs

Dit op basis van dat er langzaam call- en put walls ontstaan op 1100 en 1300.

Ik verwacht nl. een gestage stijging voor kwartaalresultaten, maar op eerste zicht niks waarvan de koers gaat sprinten voorbij wat de MM's willen opzetten als call en put walls.

1641403524678.png
 
  • Like
Reactions: fivari and Klaas