Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Voor degenen die een breakout naar +200 verwachten vandaag, ik denk het niet.

1668161639063.png


Volgende week staat al een call wall op 220.

1668161673727.png
 
Denkt iemand echt dat Twitter is gekocht vanuit een bevlieging, en dat er verder geen plan mee is?
Spontaan kopen omdat ie gefrustreerd is door het aantal 'bots' en dat er een paar van zijn rechtse vrienden van twitter werden gegooid, geen due diligence doen, dan onder de deal uit willen geraken omdat er meer bots zouden zijn dan dat Twitter rapporteert, dan toch Twitter kopen?

Nee, ik zie er niet echt een plan in 😂
 
  • Like
Reactions: mnno and fivari
Spontaan kopen omdat ie gefrustreerd is door het aantal 'bots' en dat er een paar van zijn rechtse vrienden van twitter werden gegooid, geen due diligence doen, dan onder de deal uit willen geraken omdat er meer bots zouden zijn dan dat Twitter rapporteert, dan toch Twitter kopen?

Nee, ik zie er niet echt een plan in 😂
Kan iemand contact opnemen met @wooter , zijn account is gehacked :eek:
 
Ik vind Solar Roof een prachtig produkt maar heb het altijd veel te complex gevonden om qua marges en groei echt interessant te zijn.

Laten we eerlijk zijn, je legt voor een fractie je dak vol met traditionele panelen.

Powerwall en Megapack is imo waar ze zich op moeten concentreren.
Ah, dat was me even ontgaan, dacht dat ze naast solar roof ook andere opties aanboden.
 
Misschien wil je met ons delen welke constructies je inmiddels bent aangegaan?
Of waarom je er nog mee wacht.
Ik heb, mede n.a.v. een privé bericht van een forumlid, een butterfly gekocht. De 16 dec 210/230/250.

Is geen spannende of spectaculaire positie maar op die manier kun je tegen een beperkt risico leren hoe opties werken. Positie staat nu in de min overigens :)
 
  • Informative
  • Like
Reactions: Nick-m and Klaas
Waauw.
Als je de media volgde over de overname, denk je: “Dit komt nooit meer goed”.
Als je dit leest is het: “Waar moet ik tekenen”.

Het blijven woorden natuurlijk, maar dit is wel heel motiverend.
Kunnen veel CEO’s een puntje aan zuigen. Ze zitten zelf elk jaar met het writers block voor de nieuwjaarstoespraak, nadat de eindejaarsbonus weer teleurstellend was. Ze rakelen dan maar weer wat holle, doorzichtige slogans boven om hun mensen te motiveren.
Dit is anders. Al kan de toekomst misschien ook uitwijzen hoe hol dit misschien ook wel is.
 
Werkt dat net zo als je op de Duitse beurs Tesla aandelen belegt? Deze staat/stond altijd iets hoger dan de Nasda.
Enige verschil is: Andere (lees hogere) tarieven maar dan ook geen wisselkoersverliezen als je de cash in/uitboekt. Andere openingstijden ook. Per saldo maakt het voor de aandelenwaarde niks uit want het is een echte 1:1 vertaling inclusief forex-omrekening. Zolang je binnen je account niet telkens omwisselt (anders dan bij echt gaan cashen/storten)
 
  • Informative
Reactions: Nick-m
Bedankt @SpeedyEddy . Per transactie kost het me +/- €4,90 . Verschillende openingstijden is zeker te merken. Op de Duitse beurs gebeurt in de ochtend vrij weinig totdat de Nasdaq opengaat. Dan schiet de koers opeens een kant op. Zou er in de toekomst wel eens mee kunnen speculeren.
Ik wissel niet van valuta. Je geeft aan dat aandeelwaarde 1 op 1 is inclusief forex-omreking.
Forex-omrekening even op Google gezocht. Maar dat is de huidige wisselkoers van de valuta.
Weer een illusie armer. Dacht dat er soms wel verschil in zat kwa prijs op de ene en andere beurs.dankjewel