Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Een nieuwe week waarvan de crypto het nieuws heeft overgenomen. Geen twitter met Elon wat Tesla kan neerdoen.
Zelf ervoor gekozen om deels uit de crypto te stappen. Na het zoveelste schandaal ben ik er wel klaar mee. Hou nog wat dogecoin vanwege Elon en wat die daarmee van plan is. Maar de rest verkocht. Dan wel met verlies.
Gelukkig is er een mogelijkheid dat verlies terug te winnen. Morgen ochtend maar meteen erin springen en wat aandelen aanschaffen.
Ik verwacht een goede week. Go TE$LA 📈
 
Nog even over de Tesla Solar discussie, Papafox merkt op dat de berichtgeving in Electrek FUD is:


Blijkbaar zijn ze actief op zoek naar installateurs:

 
Al mijn puts het afgelopen kwartier (rond koers 198) gesloten (Alleen die 386,67 van juni '24 met flink verlies, de rest met voldoende winst ).
Ik geloof deze rallye nog niet als sustainable. Eerst 180 aanstampen.. Dan ga ik ook opnieuw dergelijke puts schrijven. Heb nu alleen even een veilige call december 255 geschreven tegen mijn hele portefeuille)
(uiteraard heb ik de aandelen nog [Edit], voorzover niet gebruikt om posities te kunnen sluiten, maar dat zijn er minder dan ik eerder heb gekocht van de premies.[/Edit])
 
Last edited:
Ik stel voor dat we vandaag de 200 aanstampen..
Dat hoop ik desalniettemin ook, uiteraard. Als we dat de komende week een paar keer doen op 200. Zeker als het gaat zoals bij de goudprijs een paar dagen geleden met een identieke long-legged candle drie dagen op rij, hecht ik wel meer waarde aan deze ralley,
Vooralsnog zie ik dit piekje nog als het sluiten van de laatste GAP-down.
 
Last edited: