Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
EA0E24B9-3081-477D-9624-19783ECB92B2.jpeg
Wat mij betreft pas in het nieuwe jaar graag (maandag 2 januari lijkt me een mooie startdatum).
Teken ik direct voor “Uno reverse” voor het hele jaar.
 
Dames en heren , ik heb een besluit genomen. Ik vind het sentiment rondom Musk en Twitter te veel tegen mijn inborst stuiten, en ik merk ook dat mijn eigen gevoelens jegens het huidige gedrag van Musk negativiteit bij mij oproepen terwijl ik er geen invloed op kan uitoefenen. Ik neem daarom voorlopig even afstand van Musk, Tesla en Twitter. Een pauze als het ware, ergens tot de zomer of zo. Hopelijk zijn er dan in mijn ogen positieve veranderingen in Musk of Twitter te bespeuren. Ik noem bewust niet het aandeel TSLA, want behalve de onzin van Musk zit dat wel goed, macro daargelaten. Ik ben er van overtuigd dat de huidige vrije val van het aandeel deels door macro maar GROTENdeels door het gedrag van Elon komt en dat vind ik erg jammer. Niet om mijn centjes, dat komt wel goed, maar vooral omdat Musk zich in een hoek verft en niemand, zelfs zijn broer in de BoD, hem lijkt te begrenzen.

Ik merk te veel toxiciteit rondom Musk en daar is mijn leventje te kort voor. Ik ga mij de komende maanden even focussen op andere, voor mij meer zingevende, onderwerpen en ontmoet jullie graag weer tegen de zomer. Ik check vast eens in voor de fora over software updates etc. maar de draadjes over Musk en TSLA zal ik voorlopig mijden.

Fijne feestdagen alvast en tot Q3 2023!

Edit: alweer ingecheckt voor typo 😉
 
Last edited:
Dames en heren , ik heb een besluit genomen. Ik vind het sentiment rondom Musk en Twitter te veel tegen mijn inborst stuiten, en ik merk ook dat mijn eigen gevoelens jegens het huidige gedrag van Musk negativiteit bij mij oproepen terwijl ik er geen invloed op kan uitoefenen. Ik neem daarom voorlopig even afstand van Musk, Tesla en Twitter. Een pauze als het ware, ergens tot de zomer of zo. Hopelijk zijn er dan in mijn ogen positieve veranderingen in Musk of Twitter te bespeuren. Ik noem bewust niet het aandeel TSLA, want behalve de onzin van Musk zit dat wel goed, macro daargelaten. Ik ben er van overtuigd dat de huidige vrije val van het aandeel deels door macro maar GROTENdeels door het gedrag van Elon komt en dat vind ik erg jammer. Niet om mijn centjes, dat komt wel goed, maar vooral omdat Musk zich in een hoek verft en niemand, zelfs zijn broer in de BoD, hem lijkt te begrenzen.

Ik merk te veel toxiciteit rondom Musk en daar is mijn eventje te kort voor. Ik ga mij de komende maanden even focussen op andere, voor mij meer zingevende, onderwerpen en ontmoet jullie graag weer tegen de zomer. Ik check vast eens in voor de fora over software updates etc. maar de draadjes over Musk en TSLA zal ik voorlopig mijden.

Fijne feestdagen alvast en tot Q3 2023!
Damn, als onze psych al het schip verlaat hoe moeten wij dan het hoofd gezond houden? :(:mad:
 
  • Funny
Reactions: Nick-m and Niek