Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Even kijken wat de P&D cijfers zijn morgen.

Verder blijf ik bij deze koers elke maand stug bijkopen.

Mijn horizon is dan wel lang hè, 2030-2035 ongeveer.
Op zich is dat niet eens zo'n slechte strategie. Voor de spreiding is het natuurlijk ruk, dat dan weer wel. Aan de andere kant, ik ken je situatie niet, misschien heb je wel meerdere assets. Ik bedoel maar, nooit al je eieren in 1 mandje leggen.

Maar als je iedere maand 1 of enkele aandelen koopt loop je wel minder risico.

Ik heb ook het idee dat jouw beleggingshorizon iets realistischer is dan sommigen hier :).
 
Ik heb ook het idee dat jouw beleggingshorizon iets realistischer is dan sommigen hier


Geen idee.
Horizon is direct gerelateerd aan Doel.

Mijn doel is een eigen berg te kopen en daar een ‘Iron Man’ huis op te bouwen.

Daarvoor moet Tesla 20M auto’s, 3TWH aan batterijen, 1M aan Optimii per jaar bouwen en AGI hebben opgelost.

Vandaar 2030-2035 😎
 
Geen idee.
Horizon is direct gerelateerd aan Doel.

Mijn doel is een eigen berg te kopen en daar een ‘Iron Man’ huis op te bouwen.

Daarvoor moet Tesla 20M auto’s, 3TWH aan batterijen, 1M aan Optimii per jaar bouwen en AGI hebben opgelost.

Vandaar 2030-2035 😎
Makkie.. uiteraard alleen bij blijvende prijsdalingen onder handhaving van veel marge en introductie van het goedkope model, (dat overigens niet of beperkt te koop zal zijn, na realisatie van AGI!).
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Tegenvallen?... niet mijn schuld
20230102_180923.jpg
 
Benieuwd waar we over 24 uur staan. Tot 10% daling lijkt me het meest waarschijnlijke, al is het ook wel weer des Tesla om een klein plusje te laten zien na een turbulente dag. We hebben het vaker gezien; bij cijfers boven verwachting een min en bij cijfers onder verwachting een plus.
Maar gezien de laatste maanden gok ik toch op een min, helaas :(