Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 349110

Niveau rond 347 is sinds juni 2018 al een keer of 10-15 (net wat je wilt tellen) een streepje in het zand geweest. Benieuwd of het deze rit ook een reactie blijft geven (nu twee keer afgeketst, driemaal is scheepsrecht). Sowieso hoeft het niet tot verbazing te leiden als de traders weer even de andere kant op zouden willen kijken en de beleggers wat geld van tafel zouden willen halen.

De uurgrafiek geeft in elk geval een signaaltje door de relatieve sterkte indicator (nog?) niet (meer?) overbought te laten worden; de kracht raakt er dus een beetje uit, hoewel de indicator nog steeds mooi hoog en in bull territory staat. Het volume was ook niet echt hoog, vooral eergisteren. Dat de RSI het gisteren pas in de laatste twee handelsuren gisteren liet afweten, laat de mogelijkheid wel open dat we vandaag alsnog weer volle kracht doorstomen (de RSI lows in de afgelopen twee handelsdagen worden nog steeds op hogere niveaus gevormd).
Hallo Keezje,

Ben erg benieuwd hoe de TA er voor de komende tijd uit ziet.
Is het mogelijk dat je deze op korte termijn post?
 
Gaat weer lekker van start vandaag:
$364 :D
En dat terwijl de Nasdaq ouderwets tankt... (pun intended)
upload_2018-11-19_16-35-9.png
Misschien ontstaat daar een leuk instapmoment...
 
Hierbij wat info over Nio (de Chinese Tesla zeg maar) van voormalig koning shorter Citron Research (inmiddels long TSLA). We moeten immers wel wat geld verdienen en de koers van Tesla is zo rustig dat het een beetje saai is ;)
https://citronresearch.com/wp-conte...-Path-to-12-Should-Have-Little-Resistance.pdf

Simpel gezegd, niet short gaan en dit kan een knaller worden op langere termijn.

Ik adviseer enkel om eens te kijken naar Nio en wat ze doen. Ik heb vandaag 25% rendement behaald en ben benieuwd waar we de komende tijd naartoe gaan.
 
Hierbij wat info over Nio (de Chinese Tesla zeg maar) van voormalig koning shorter Citron Research (inmiddels long TSLA). We moeten immers wel wat geld verdienen en de koers van Tesla is zo rustig dat het een beetje saai is ;)
https://citronresearch.com/wp-content/uploads/2018/11/NIO-short-is-a-Tesla-Déjà-vu-Path-to-12-Should-Have-Little-Resistance.pdf

Simpel gezegd, niet short gaan en dit kan een knaller worden op langere termijn.

Ik adviseer enkel om eens te kijken naar Nio en wat ze doen. Ik heb vandaag 25% rendement behaald en ben benieuwd waar we de komende tijd naartoe gaan.
Das een stuk meer rendement dan TSLA vandaag
 
Hierbij wat info over Nio (de Chinese Tesla zeg maar) van voormalig koning shorter Citron Research (inmiddels long TSLA). We moeten immers wel wat geld verdienen en de koers van Tesla is zo rustig dat het een beetje saai is ;)
https://citronresearch.com/wp-content/uploads/2018/11/NIO-short-is-a-Tesla-Déjà-vu-Path-to-12-Should-Have-Little-Resistance.pdf

Simpel gezegd, niet short gaan en dit kan een knaller worden op langere termijn.

Ik adviseer enkel om eens te kijken naar Nio en wat ze doen. Ik heb vandaag 25% rendement behaald en ben benieuwd waar we de komende tijd naartoe gaan.
Bedankt voor de tip. Ik heb er een setje gekocht. Hopelijk gaan ze ook naar 350 usd binnen een paar jaar....
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Via welke broker hebben jullie NIO gekocht?
Ik koop in Nederland alles via ABN Amro, maar merk dat ze toch wel wat beperkingen hebben in wat ze willen/kunnen aanbieden.

Tencent lukte alleen telefonisch.. De XioMi IPO hebben ze helemaal gemist en NIO staat nog op het uitzoek lijstje van ze... :-(
Ik heb ook interesse in de IPO van Beyond Meat (BYND), volgens mij ook een nieuwe Disrupter met veel potentieel :)

Hierbij wat info over Nio (de Chinese Tesla zeg maar) van voormalig koning shorter Citron Research (inmiddels long TSLA). We moeten immers wel wat geld verdienen en de koers van Tesla is zo rustig dat het een beetje saai is ;)
https://citronresearch.com/wp-content/uploads/2018/11/NIO-short-is-a-Tesla-Déjà-vu-Path-to-12-Should-Have-Little-Resistance.pdf

Simpel gezegd, niet short gaan en dit kan een knaller worden op langere termijn.

Ik adviseer enkel om eens te kijken naar Nio en wat ze doen. Ik heb vandaag 25% rendement behaald en ben benieuwd waar we de komende tijd naartoe gaan.
 
Via welke broker hebben jullie NIO gekocht?
Ik koop in Nederland alles via ABN Amro, maar merk dat ze toch wel wat beperkingen hebben in wat ze willen/kunnen aanbieden.

Tencent lukte alleen telefonisch.. De XioMi IPO hebben ze helemaal gemist en NIO staat nog op het uitzoek lijstje van ze... :-(
Ik heb ook interesse in de IPO van Beyond Meat (BYND), volgens mij ook een nieuwe Disrupter met veel potentieel :)
NIO is 'gewoon' op de NYSE in USD genoteerd; ISIN US62914V1061

upload_2018-11-21_14-30-21.png


(mijn broker is Alex/Binck)
 
Last edited: