Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
De MA20 (moving average 20 periodes) in de uurgrafiek blijkt dus weer eens belangrijk, in elk geval voor de traders, maar wat 'ze' ermee gaan doen moeten we even afwachten. Ik zie vooralsnog een adempauze waarbij de bulls zich geen loer meer laten draaien en de verkoopacties van de bears als koopmomenten worden genomen, en als die adempauze voorbij is kan het w.m.b. naar 362. Breken we opnieuw naar onderen uit dan is er ruimte naar achtereenvolgens 320, 312 en de MA55 van 'het moment waarop'.

Blablabla, two cents. Succes ermee.

Naamloos.png
 
  • Like
Reactions: Hbrink and CO2CLEAN
Ik heb goedkoper ingekocht dan Elon Musk en als er iemand is die weet wat het bedrijf waard is dan is hij het wel. Met andere woorden, ik wacht rustig af wat er komen gaat en maak me niet te druk :) Bovendien gaat het bij mij om een schijntje dus maakt het allemaal sowieso niet zoveel uit.

Overigens vind ik de bijdragen van @Keezje en anderen erg interessant. Als iemand technische analyses wil delen, altijd interessant wat mij betreft!
 
  • Like
Reactions: S-19910