Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Bux had ik als App wel eens gezien, niet verder onderzocht.
Binck Bank even gebeld, buiten NIO hebben ze ook XIAOMI standaard.
En ik kon voor een Amerikaanse IPO van Beyond Meat (BYND) weliswaar niet inschrijven, maar wel op eerste dag van handelen direct kopen via Binck. Enige wat ze nodig hadden is een beetje tijd om het van te voren in te regelen.
Wel jammer dat ik voor een paar specifieke aandelen moet uitwijken naar een andere partij, maar ABN Amro heeft dus duidelijk geen volledig aanbod. Binck account aanvraag in behandeling, NIO blijft nog onder de 8 lijkt het vandaag.
 
Hallo Keezje,

Ben erg benieuwd hoe de TA er voor de komende tijd uit ziet.
Is het mogelijk dat je deze op korte termijn post?

De trend vanaf 11 oktober is nog intact, maar we zouden gemakkelijk in een zijwaarts kanaal kunnen zitten. De RSI in de daggrafiek heeft geen overbought signaal gegeven, en de laatste hogere koerstop werd genoteerd bij een lagere RSI-top dan die van de voorgaande koerstoep een week eerder; dat is een waarschuwingssignaal. Als de moving average MA20 breekt (waarde nu 441,46) zijn de eerste steunniveau's 332,08 (deed al eerder succesvol dienst) en dan 316,28. Voor die laatste waarde zie ik ook in de uurgrafiek geen indicatie om als koersdoel te dienen. Ik denk dus aan zijwaarts tussen 332 en 358. Buy low en s... o nee, die zin mag ik hier niet afmaken :D
(Disclaimer: Ik zou er zelf ongeveer 2 centen op inzetten. W.g., hobbyist Keezje).

Naamloos.png
 
Ja, dat was een mooie piek. Die heeft de helft van mijn Frankfurtse aandelen (voor rond de €320 gekocht tijdens de $420 hallucinatieperiode) bevrijd op ruim €324. Nu doen die euro's maal 7,3 mee in de rit omhoog. Toevallig was het vandaag bereikte $366-niveau cruciaal voor het inzetten van de rit naar de $390. Soort van Santa Rally, als die term ook bestaat in Tesla-land.