You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
China is een land met gigantische inkomensverschillen. Het modaal inkomen in de grote steden ligt intussen dicht bij ons modale inkomen hier, en het aantal rijken dat zich een Tesla kan veroorloven is er velen malen groter dan hier.En het modale inkomen in China is ook een stuk lager.
Inderdaad, en er zal vast een flinke lijst early adopters staan te popelen om een auto te mogen afnemen. Het zou erg dom zijn om die een laaggeprijsde basisauto te leveren wanneer je ze evengoed een duurdere variant kunt verkopen.Misschien willen ze iets van die 2 M investering terugverdienen
Op den duur wel ja, maar pas nadat de early adopters voor wie prijs niet zoveel uitmaakt voorzien zijn.Latere start levering is minder winst
Hogere prijs is lagere vraag naar producten.
je mag er zeker van zijn, dat die zeer goed weten wat ze schrijven.Column: Is einde voor Tesla nabij?
Wat een idioot die schrijver jim tehupuring
"De vraag naar Tesla’s neemt af. Dat noopte het bedrijf vrijdag tot het verlagen van de verkoopprijzen voor haar Model 3 in China met 13%."
Waarschijnlijk heeft hij niet de moeite genomen zich in de materie te verdiepen. Het betreft de M3 prijs die lokaal in China zal worden gemaakt en daardoor ook tegen een lagere prijs.
Hij laat het overkomen als zijnde wanhoopspoging.
Je moet geen vallend mes proberen te vangenZijn er hier op het forum nog kopers of alleen maar verkopers bij deze lage koersen.. Of blijft iedereen stil zitten.
Vrijdag nog gekocht. Vandaag alweer gezakt. Stil zitten nu maar.Zijn er hier op het forum nog kopers of alleen maar verkopers bij deze lage koersen.. Of blijft iedereen stil zitten.
Als je nog geld "op overschot" hebtAls je het aandeel al in je portefeuille hebt, kan je door nu te kopen je gemiddelde aandeelprijs in ieder geval verlagen.
Ik zou instappen als het goed gaat met de aandelen... Want met het bedrijf gaat het hartstikke goed, ze groeien als kool en verkopen meer auto's dan ooit tevoren, alle geblaat over inzakkende vraag en kwartaalverliezen ten spijt.Ben al een tijdje volledig uitverkocht. Ik stap pas in als er weer echt iets concreets goed gaat met het bedrijf.
Als je gewogen gemiddelde aankoopkoers boven de huidige koers ligt, dan wel ja.Als je het aandeel al in je portefeuille hebt, kan je door nu te kopen je gemiddelde aandeelprijs in ieder geval verlagen.
Er zijn meer bedrijven waarmee het prima gaat maar waarvan de koers bijna tot post-Lehman niveau is gezakt door het slechte beurssentiment
Ik kwam deze tweet tegen en dacht dat zou ook een mogelijke ondergrens kunnen zijn, als de koers maar blijft dalen...Er moet toch een ondergrens zijn? .
Ik zou instappen als het goed gaat met de aandelen... Want met het bedrijf gaat het hartstikke goed, ze groeien als kool en verkopen meer auto's dan ooit tevoren, alle geblaat over inzakkende vraag en kwartaalverliezen ten spijt.
De correlatie tussen wat de beurskoers doet en hoe goed het bedrijf het doet is dan ook ver te zoeken (zoals gewoonlijk bij opschalende (ex-)startups).