Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
Inschrijving nog niet bevestigd ?


Oproep aan allen die hun inschrijving nog niet bevestigd hebben.
Enige tijd terug heeft U een mail ontvangen om Uw inschrijving definitief te maken, via E-rally 2014 - Een tourtocht voor volledig elektrisch aangedreven voertuigen .
Mogelijk is de mail u ontgaan, of misschien is deze mail in de spamfolder terecht gekomen.

De definitieve inschrijvingen lopen vlot binnen, tot op het niveau dat het aantal niet-bevestigde voor-inschrijvingen het aantal vrije plaatsen nu overtreft.



Verzeker u nu van uw plaats op dit unieke event door Uw inschrijving asap te bevestigen.


ook als je geen voor-inschrijving hebt : de boodschap is : snel inschrijven nu, het aantal plaatsen is beperkt !
 
Last edited:
Das al vroeg...
Het is vrijetijdsbesteding en geen werk hè? :tongue:

Voor koffie en gebak bij de start wordt dan ook zorg gedragen!

Vanaf 9.00 uur zijn de deelnemers welkom in het ac restaurant Oosterhout. De auto's worden dan voorzien van een raamsticker en zijstickers met het startnummer (uiteraard goed verwijderbaarheid). Om 10.00 uur is de briefing van rally events waar de spelregels worden uitgelegd. De start vindt plaats vanaf 10.30, waarbij iedere halve minuut een equipe vertrekt.
 
Paaszaterdag een rally gereden, ook met stickers op de zijkanten. Makkelijk aan te brengen en zag er toch goedverzorgd uit vond ik:

image.jpg


(Deze rally begon overigens al om 8:30u :smile:)
 
Ik heb eigenlijk wel zin om mee te doen, maar mijn vrouw kan niet navigeren en zelf heb ik het razend druk.

Wat is zo'n beetje de laatste inschrijfdatum, als het al niet eerder volzet is?

Theoretisch op de dag zelf (pinpas meenemen). Maar liever eerder, is ook handig voor de catering. En we krijgen nog steeds inschrijvingen, dus de kans dat we vol zitten neemt toe.

Misschien heb je vrienden die mee willen? Of een leuke vriendin? Dan wil je vrouw vanzelf wel leren navigeren ;)