Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Dit is zo raar - toen ik nog betrokken was bij de organisatie - maar dat geldt dus niet voor 2016 - en Maurice ook, probeerden we juist van A naar B naar C ... Z te werken. Kennelijk is de groep die het dit jaar doet nogal tegendraads.
Afijn, ik heb me ingeschreven, ik heb de nacht voor de start een bed in Amsterdam geregeld - verder weet ik het ook niet meer. En ik heb niets een een auto - want mijn vrouw pakt de RS natuurlijk die dag.
Denk dat ik toch bij Dirk in Zevenaar eindig.

Of er komt nog wat meer info de komende 4.4 maanden...
 
ohoh...
zwolle.PNG


- - - Updated - - -

Toch nog gelukt...
 
Dat hoop ik eerlijk gezegd ook. Zwolle ligt wel een pokkeneind (op z'n Nederlands) weg. Ik woon aan de Belgisch/Nederlandse grens en heb al een trip van 1.45h voor de boeg. Voordien overnachten ter plaatse lijkt dus een must, zeker voor de Belgische deelnemers.
 
Het gaat niet zozeer om de afstand , wel om het slapen vooraf. Heeft de organisatie in VDV iets geregeld of moet ik ook in 7 haasten gaan boeken? Ik moet 190 km rijden, dus voor vertrek moet ik eerst laden. Vooraf in VDV slapen is dus meer relax aangezien je de avond voordien al kan laden.
 
Dat lijkt me dan inderdaad wel de handigste oplossing. Wat is de naam van dat hotel waar jullie zitten?


Er zijn via booking.com nog gewoon kamers te boeken, hoor. Cancellen kan tot de dag van aankomst.

En dat opladen? Dat is de magic van de e-rally organisatie. :)
Als je de dag ervoor komt, dan kun je dan al laden en ben je klaar om de volgende ochtend te vetrekken.
 
Ik heb net via booking.com gereserveerd, van der Valk Zwolle. Je moet niet meteen betalen en boeking kan tot de dag voordien geannuleerd worden. Ik heb er maar geen autohuur bijgenomen :smile:
Is het een idee om een grote tafel tafel te reserveren voor leden van het TMF? Ik kom wslk met mijn jongste zoon, een nog grotere Tesla adept dan ikzelf.
 
Nou ik ook. Breng mijn middelste zoon mee, ook helemaal Tesla gek. Grappig die overeenkomst


Ik heb net via booking.com gereserveerd, van der Valk Zwolle. Je moet niet meteen betalen en boeking kan tot de dag voordien geannuleerd worden. Ik heb er maar geen autohuur bijgenomen :smile:
Is het een idee om een grote tafel tafel te reserveren voor leden van het TMF? Ik kom wslk met mijn jongste zoon, een nog grotere Tesla adept dan ikzelf.