Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Beetje voorpret :)
75e5838c3d2baa267a43013b37fe90a1.jpg
 
Ja John, post je 06-nummer even hier. Dan kunnen mensen je bellen als ze 's nachts arriveren ;)

2x5312xx :biggrin:

- - - Updated - - -

Ben je dan ook de hele nacht "van wacht" voor diegenen die vrijdagavond aankomen?

In de avond en nacht ga ik uit van de nette omgangsvormen die gelden (niet te verwarren met Gelden:wink:) tussen Teslarijders onderling.

Mocht tijdens de avond / nacht echter iemand langer dan 1 uur aan een lader staan, dan dit kenteken graag doorgeven aan Maurice (met vermelding van eigen kenteken en minimaal 2 onafhankelijke getuigen) zodat we daar met de eindscore rekening kunnen houden.:eek::biggrin:

- - - Updated - - -

Een webcam gericht op de stalls zou handig zijn tijdens de nacht. Dan hoeven we John niet wakker te maken. :tongue:

Indien er 40 auto's 30min bij moeten laden dan hebben we het over 5*30min + 30 omsteltijd:rolleyes:....
Dus indien iedereen pas na het eten om ca 2200 gaat laden, dan ligt de laatste al weer om 0100 in zijn bedje....
Ik neem aan dat jullie daar 's avonds bij de Suc toch wel een happening van kunnen maken?
Indien er bij mij in de auto nog plaats is (met alle goodies en veilingitems....) dan zal ik kijken of ik nog iets mee kan nemen om het leuk te maken....:cool:
 
Even een oproep: we hebben in het kader van de E-rally contact met dagblad 'de Limburger'. Zij zijn bezig met een artikel over elektrisch autorijden. Ze willen graag in contact komen met iemand die:
- Elektrisch rijdt (bij voorkeur Tesla of i3);
- ondernemer is;
- in Limburg woont;
- bereid is om mee te werken aan een interview.

Mocht iemand aan deze criteria voldoen, dan kun je je melden bij [email protected] (zij regelt de communicatie namens de E-rally).
 
Even een oproep: we hebben in het kader van de E-rally contact met dagblad 'de Limburger'. Zij zijn bezig met een artikel over elektrisch autorijden. Ze willen graag in contact komen met iemand die:
- Elektrisch rijdt (bij voorkeur Tesla of i3);
- ondernemer is;
- in Limburg woont;
- bereid is om mee te werken aan een interview.

Mocht iemand aan deze criteria voldoen, dan kun je je melden bij [email protected] (zij regelt de communicatie namens de E-rally).

Ik meen me te herinneren dat iemand ooit een map heeft aangemaakt met tesla voor tesla laadpunten.... wellicht dat daar iets op regio te vinden is?:wink:
 
-1, helaas. Ik zit in een hotel in een dorp verderop (bij nader inzien toch maar morgenavond richting Limburg i.p.v. zaterdagochtend, maar VdValk zit dus al bomvol). Ik zat te denken om hem alvast vol te gooien vrijdagavond bij de SuC, maar ik vrees dat jullie bolides die bezet gaan houden terwijl jullie aan een lange tafel kacheltje lam aan het worden zijn... Dus er rest mij niets anders dan 'tot zaterdag' te zeggen en met een lege accu aan te komen (zoals mijn startnummer rechtvaardigt).