Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
En het is natuurlijk ook een kwestie van wat men verstaat onder eindigen van de rally....
Vorig jaar waren de meesten aan het einde van de middag binnen, maar velen bleven daarna hangen voor het uitstekende diner en de gezellige avond incl. veiling.......
 
Alvast ook nog even naar VDV gebeld en gereserveerd voor nacht van 29-30. Werd nog niet naar hun tentenkamp doorverwezen.

Een deel van het DSM terrein wordt als backup aangehouden:wink:

- - - Updated - - -

Oh wacht, ik heb de vraag niet goed begrepen.

Op zaterdag 30 mei 2015.


Dat klopt.

;)

Wel een beetje een technisch antwoord hoor...:tongue:

Doet me denken aan: "middag-temperaturen van 12 tot 6" en waarschuwing voor de scheepvaart: "Pas op" van Herman Finkers...

Die vorig jaar bij de e-rally aanwezig was en zo zijn we weer terug on topic :biggrin:
 
"minder" betekend niet; Geen/totaal niet maurice?

6 Jaar geleden reed ik (in Italie) over de SP21, ik weet het nummer nu nog! De weg bestond uit een droge rivierbedding (meer was het echt niet) in een 328GTS...schrrrrrrrschrrrschrrrrrrr en dat enkele km's lang.....
We waren op weg naar een maatje die met pech stond tijdens de Mille Miglia rally, terug gaan was dus ook geen optie.
 
Ik begin me zorgen te maken :tongue:, hij blijft toch wel heel met zo'n E-rally?:biggrin:
Ben wel wat gewend met de andere "buikschuiver" en las elders iets over ploegen, modder en andere kreten...

Ach, de wielen zijn rond en er zit een stuur in, zal wel loslopen...hoop ik:redface:
Ik zal m'n foto's niet herhalen maar maak je geen zorgen Fred. Ondanks dat er in sommige draadjes een hoop geklaagd wordt over de bouwkwaliteit van de Tesla heeft ie er niks van overgehouden. M'n bijrijder snapte op een gegeven moment niet dat we zo hard en dwars:eek: over de onverharde wegen reden met die nieuwe bakken van 100k+ maar hij was onder de indruk vd offroad kwaliteiten:scared:. In m'n enthousiasme en met de concurrentie in de buurt liet ik me meeslepen en probeerde ik op de verkeerde momenten de verloren tijd van mijn navigator goed te maken. Zonder resultaat overigens maar ik heb wel lol gehad. De organisatie was overigens fantastisch.