Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Yep, een toast op vrijdag avond bij vd Valk in het restaurant met z'n allen zie ik wel zitten.
Mijn bijrijders zijn buiten mijn vrouw : Serge en zijn ega - je weet wel die van Ride and Shine Detailing.
Je weet wel die man die je auto aflikt en verwend totdat je erbij kwijlt, zie je dus een kwijlende Modesta S rijder - dan ben ik dat.
En daardoor hebben de andere rijders op de veiling tijdens de E-rally de mogelijkheid om zelf zo'n behandeling aan te schaffen, waarbij de opbrengst 100% naar JustDiggit gaat.
 
En daardoor hebben de andere rijders op de veiling tijdens de E-rally de mogelijkheid om zelf zo'n behandeling aan te schaffen, waarbij de opbrengst 100% naar JustDiggit gaat.

Gisteren nét mijn auto afgeleverd bij Serge voor een verwenarrangement en gehoord dat hij ook bij de E-Rally gaat zijn. Leuk! Maar onTopic: De laatste keer dat ik aan een rally (toen heette dat nog toertocht geloof ik) meedeed is ongeveer 30 jaar geleden. M.a.w. ik ben een volledige noob op dit gebied. Gaat er nog iets komen als een "E-Rally voor dummies" waar bijvoorbeeld staat uitgelegd hoe een routeboek werkt? Of is zoiets dermate intuïtief dat elke nitwit dit zou kunnen?

Niet dat ik perse wil winnen (nou ja, wil ik wel, maar ik heb de illusie niet), ik wil ook niet geheel onvoorbereid van start gaan ;)
 
Gisteren nét mijn auto afgeleverd bij Serge voor een verwenarrangement en gehoord dat hij ook bij de E-Rally gaat zijn. Leuk! Maar onTopic: De laatste keer dat ik aan een rally (toen heette dat nog toertocht geloof ik) meedeed is ongeveer 30 jaar geleden. M.a.w. ik ben een volledige noob op dit gebied. Gaat er nog iets komen als een "E-Rally voor dummies" waar bijvoorbeeld staat uitgelegd hoe een routeboek werkt? Of is zoiets dermate intuïtief dat elke nitwit dit zou kunnen?

Niet dat ik perse wil winnen (nou ja, wil ik wel, maar ik heb de illusie niet), ik wil ook niet geheel onvoorbereid van start gaan ;)
vorig jaar voor de eerste keer ooit aan een Rally deelgenomen, en toch ongeveer rond de 25ste plaats geëindigd. het is wel te doen, maar het gaat niet vanzelf
 
Ik ben ook rond die plek geëindigd, van onderaf gezien dan:redface:. Gezien het ATA verbruik van Frank en de winnaars van vorig jaar gok ik dat langzaam rijden een goede tip is. En een navigator die wakker is. Die van mij was 's-ochtends aangekomen op Schiphol en sliep een groot deel van de dag:cursing:.
 
Ik ben ook rond die plek geëindigd, van onderaf gezien dan:redface:. Gezien het ATA verbruik van Frank en de winnaars van vorig jaar gok ik dat langzaam rijden een goede tip is. En een navigator die wakker is. Die van mij was 's-ochtends aangekomen op Schiphol en sliep een groot deel van de dag:cursing:.

mijn navigator was niet veel beter. Hij had een uitstap gehad met de bierclub en was om 4 uur thuis gekomen, en om 6 uur stond ik aan zijn deur. Toen hij tegen de middag op zijn positieven was, begon hij de kamelen te roepen:scared:
Dit jaar wordt het niet beter, met mijn echtgenote en dochter in de auto.... met ruzie naar huis denk ik:wink:
 
Zo, kamer gereserveerd voor ons drieën (vrouw, zoon en ik).
We hebben er zin in, en deze keer snappen we ook waartoe de lineaal
en de tijd tussen uitreiken toerboek en vertrek dient :biggrin:


Maar... hoe laat begint het op zaterdag???
(het is tenslotte wel mijn zaterdag en Maastricht op vrijdagavond is leuk :smile:)



Raymond
 
Heb net ook een kamer geboekt. Vanacht ook al eens een poging gedaan maar de nachtwacht was niet bijster wakker moet ik zeggen. Lijkt aardig vol te lopen daar volgens de mevrouw aan de andere kant. Nog een paar kamers en de tentjes kunnen bovengehaald worden. :rolleyes:
 
En ik kan helaas niet mee :crying:

Een maand geleden werd namelijk het tweejaarlijkse schoolfeest van de kleuterschool waar mijn twee zoontjes gaan, aangekondigd en inderdaad, het kan niet missen... pal op zaterdag de 30e mei de volledige namiddag...

Ik kijk al uit naar de volgende e-rally en ga eens kijken of 12 mei ook niet interssant kan zijn.
 
En ik kan helaas niet mee :crying:

Een maand geleden werd namelijk het tweejaarlijkse schoolfeest van de kleuterschool waar mijn twee zoontjes gaan, aangekondigd en inderdaad, het kan niet missen... pal op zaterdag de 30e mei de volledige namiddag...

Ik kijk al uit naar de volgende e-rally en ga eens kijken of 12 mei ook niet interssant kan zijn.

Ik heb hetzelfde aan de hand maar heb geregeld dat mijn ouders naar het schoolfeest gaan met mijn dochtertje. Zo komt iedereen aan zijn trekken.
 
En ik kan helaas niet mee :crying:

Een maand geleden werd namelijk het tweejaarlijkse schoolfeest van de kleuterschool waar mijn twee zoontjes gaan, aangekondigd en inderdaad, het kan niet missen... pal op zaterdag de 30e mei de volledige namiddag...

Ik kijk al uit naar de volgende e-rally en ga eens kijken of 12 mei ook niet interssant kan zijn.
wedden dat het volgend jaar terug samen valt. mevrouw met de kindjes naar school en meneer naar de rally, kan toch,
een troost. Als je niet mee doet, behoor je tot de meerderheid. het grootste deel van de wereldbevolking doet immers niet mee aan de rally:wink:
 
En ik kan helaas niet mee :crying:

Een maand geleden werd namelijk het tweejaarlijkse schoolfeest van de kleuterschool waar mijn twee zoontjes gaan, aangekondigd en inderdaad, het kan niet missen... pal op zaterdag de 30e mei de volledige namiddag...

Ik kijk al uit naar de volgende e-rally en ga eens kijken of 12 mei ook niet interssant kan zijn.

En je bent ook al te laat voor de Road-Trip 8-10 Mei......

Waarschijnlijk komt daar wel een vervolg op in de komende maanden, dus zorg dat je daar dan bij bent :cool:
 
Volgend jaar zal het niet samenvallen, want het wordt slechts om de twee jaar georganiseerd, oef.

En deze keer ga ik passen (kwestie van de vrede wat te bewaren), maar bij het volgende evenement probeer ik van de partij te zijn.

wedden dat het volgend jaar terug samen valt. mevrouw met de kindjes naar school en meneer naar de rally, kan toch,
een troost. Als je niet mee doet, behoor je tot de meerderheid. het grootste deel van de wereldbevolking doet immers niet mee aan de rally:wink:


Yep, dat ging sowieso al niet ivm mijn werk, maar lijkt me ook wel heel leuk om te doen.

En je bent ook al te laat voor de Road-Trip 8-10 Mei......

Waarschijnlijk komt daar wel een vervolg op in de komende maanden, dus zorg dat je daar dan bij bent :cool:
 
Da's toevallig zeg, dat jij even ver van de startlocatie als van de eindlocatie woont ;)
(volgens mij is de terugweg maar 180 voor jou).

Ahaaaa... ik ben dol op Geo-raadseltjes :) Dat zijn al twee duidelijke hints in dit draadje :cool:

- - - Updated - - -

de nieuwe tesla gebouwen in Tilburg?

Volgens mijn berekeningen hebben we hier een winnaar ;) Welke prijs ga je weggeven t.b.v. de veiling Frank? :tongue:
 
Komt wel goed Erik... niveau is niet al te hoog -;) Winnaars vorig jaar reden met een dubbele handicap... Engelstalig koppel (niet Nederlands sprekend) en weinig ervaring met Nl regels enzo.. ik zat voor de start toevallig aan dezelfde tafel koffie te drinken.. ze vroegen me wat "voorrangsweg" betekent..

Maar niettemin winnen dus ! (nu ja ze hadden veel rallyervaring in Engeland..)

Gisteren nét mijn auto afgeleverd bij Serge voor een verwenarrangement en gehoord dat hij ook bij de E-Rally gaat zijn. Leuk! Maar onTopic: De laatste keer dat ik aan een rally (toen heette dat nog toertocht geloof ik) meedeed is ongeveer 30 jaar geleden. M.a.w. ik ben een volledige noob op dit gebied. Gaat er nog iets komen als een "E-Rally voor dummies" waar bijvoorbeeld staat uitgelegd hoe een routeboek werkt? Of is zoiets dermate intuïtief dat elke nitwit dit zou kunnen?

Niet dat ik perse wil winnen (nou ja, wil ik wel, maar ik heb de illusie niet), ik wil ook niet geheel onvoorbereid van start gaan ;)