Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Als mijn startnummer mijn leeftijd was, dan was ik Sinterklaas.
Ik start als één van de laatsten, en in de wetenschap dat mijn vrouw de navigatie doet rijd ik via Tsjechië en kom ik in Tilburg aan als de veiling lang en breed achter de rug is. Ik denk dat ik gewoon stiekem achter nummer 113 aanrijd...(rustig maar Benny, ik houd meer afstand dan Max).
 
Heeft het idee van John in zijn post in Laadgesellschaft voor een e-parkeerschijf in de goodies-bag nog wortel geschoten?
Anders wil ik er toch zelf eentje gaan maken, maar kan helaas de link niet meer vinden...:crying:
Wordt nog ff flink zoeken in die x-duizend posts als zo'n schijfje niet wordt uitgereikt zaterdag...
 
Ik neem aan dat het gebruik van Porto's geen strafpunten oplevert? Ook niet als deze in "contact" staan met de organisatie? :rolleyes:
Die van mij heb ik uitgeleend aan een stel Tesla rijders. De vraag is of ik ze nog ooit terug zie ;)

- - - Updated - - -

Heeft het idee van John in zijn post in Laadgesellschaft voor een e-parkeerschijf in de goodies-bag nog wortel geschoten?
Anders wil ik er toch zelf eentje gaan maken, maar kan helaas de link niet meer vinden...:crying:
Wordt nog ff flink zoeken in die x-duizend posts als zo'n schijfje niet wordt uitgereikt zaterdag...
Volgens mij zit die niet in de goody bag. Maar er staan mensen van de organisatie bij de superchargers, en we noteren telefoonnummers en maken afspraken over hoe lang te laden.
 
Pfff... Ik ben geen 101 hoor, zelfs niet met de leeftijd van mijn navigator en passagier erbij opgeteld ;)

Wie wanneer laadt is verder niet gereguleerd behalve dat er rekening mee is gehouden met de startvolgorde?

Er wordt in 3 gebieden geparkeerd. De lage startnummers (overnachting) staan dicht bij de start. De iets hogere nummers (wel ochtend maar niet laders) staan apart, en de laders (hoogste startnummers) komen allemaal in de omgeving van de Suc te staan. Ter plekke zal ik dan een poging doen om e.e.a. te reguleren :cool:...
Mochten er deelnemers zijn die te veel bijladen / te weinig rekening houden met anderen dan geef ik dat door en dan worden die deelnemers uitgesloten van prijzen :eek:....:biggrin:....