Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
-1, helaas. Ik zit in een hotel in een dorp verderop (bij nader inzien toch maar morgenavond richting Limburg i.p.v. zaterdagochtend, maar VdValk zit dus al bomvol). Ik zat te denken om hem alvast vol te gooien vrijdagavond bij de SuC, maar ik vrees dat jullie bolides die bezet gaan houden terwijl jullie aan een lange tafel kacheltje lam aan het worden zijn... Dus er rest mij niets anders dan 'tot zaterdag' te zeggen en met een lege accu aan te komen (zoals mijn startnummer rechtvaardigt).

Of je komt bij vd valk eten?
 
Ik krijg een vraag van het Vd Valk hotel of ik een tafel wil reserveren voor vrijdagavond. Lijkt me leuker om met wat forumleden te eten. Bij Vd valk of elders. Zijn er al plannen:smile:?
Tot op heden 9 enthousiastelingen.......zullen er nog wel meer worden mag ik aannemen. Ik zal morgen kijken hoeveel aanmeldingen er daadwerkelijk zijn. Zal dan contact opnemen en een tafel reserveren. Zal een aantal extra plaatsen reserveren want er zullen op locatie zelf vast nog een aantal aan willen sluiten. Is 19.00h een beetje tijd?
 
Tot op heden 9 enthousiastelingen.......zullen er nog wel meer worden mag ik aannemen. Ik zal morgen kijken hoeveel aanmeldingen er daadwerkelijk zijn. Zal dan contact opnemen en een tafel reserveren. Zal een aantal extra plaatsen reserveren want er zullen op locatie zelf vast nog een aantal aan willen sluiten. Is 19.00h een beetje tijd?
Gezellig IRL met wat forumleden aan tafel:smile:. Ik sluit me graag aan met 2 personen, startnummer 59:biggrin:
 
de "American Beauty" staat klaar.
Ik verwacht tussen 15 en 16uur in Urmond aan te komen
20150528_193023.jpg
20150528_192953.jpg


ja, ik weet het dat de garage vuil is!:wink:
 
Vandaag nieuwe drive train gekregen dus nu weer een stille Tes. Uiteraard gebruik gemaakt van de Tesla was service, toen ik haar om 17:30 kwam ophalen stonden er nog 2 Tesla mannen aan te poetsen. Hij staat nu ook te glimmen en is klaar voor de rally!