You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In ieder geval 58% meer iPaces dan Tesla's geregistreerd in de laatste maand...
And is it true Tesla suffers less range reduction due to cold temperatures than other brands due to good battery temperature mangement?
Hier kunnen @HWS en @Chris EC-Rent vast een hoop meer over vertellenAuke Hoekstra is gevraagd naar de tegenvallende actieradius van de iPace in de winter. Wellicht dat iemand die met Tesla en de iPace ervaring heeft hem er iets zinnigs over kan vertellen.
AukeHoekstra on Twitter
Auke Hoekstra is gevraagd naar de tegenvallende actieradius van de iPace in de winter. Wellicht dat iemand die met Tesla en de iPace ervaring heeft hem er iets zinnigs over kan vertellen.
AukeHoekstra on Twitter
Heh, ik was al bang dat er iets positiefs zou komen over de iPace na post #741 maar gelukkig ;-)Dat `zegt met name iets over het niet eerder kunnen uitleveren van de I-Paces. Overigens zeggen dit soort cijfers statistisch gezien natuurlijk niets - hoogstens dat je er de grilligheid van het beleid tav bijteling er uitt kunt aflezen.
Ik weet uit eerste hand dat er al heel veel I-Paces op kenteken staan (van leasemaatschappijen) die nog gewoon bij de dealer/ importeur staan en nog afgeleverd moeten worden.Dat `zegt met name iets over het niet eerder kunnen uitleveren van de I-Paces. Overigens zeggen dit soort cijfers statistisch gezien natuurlijk niets - hoogstens dat je er de grilligheid van het beleid tav bijteling er uitt kunt aflezen.
Ik weet dat ook aangezien het mijn handel is.Ik weet uit eerste hand dat er al heel veel I-Paces op kenteken staan (van leasemaatschappijen) die nog gewoon bij de dealer/ importeur staan en nog afgeleverd moeten worden.
Ik weet dat ook aangezien het mijn handel is.
Maar dat maakt het nog geen reden om het elke keer als argument te gebruiken iets negatiefs te schrijven. Wees blij dat er weer zoveel elektrische auto’s bij gekomen zijn.
Tesla heeft ook een flinke sloot auto’s op voorraad genomen met kenteken 2018, om dezelfde reden dat Jaguar de auto’s heeft geregistreerd, namelijk de bijtelling.
Waarom is het bij de een de dan positief en bij de ander een bewijs van late levering? Tesla heeft ook een late levering van de Model 3, hadden ze voor NL ook heel anders aan kunnen pakken, inclusief 4% bijtelling en volledige MIA voor iedereen.
Ik heb nog niet zoveel ervaring met de i-Pace. Bij ons bevalt ie voorlopig prima. Het laden gaat minder snel maar als je geen 250km/dag hoeft te rijden is dat geen enkel probleem. Hij stuurt een stuk strakker dan een S of een X. Afwerking zal ik niet meer over uitwijden. Vakantietrips met t gezin zal ik er niet snel mee doen denk ik. Kilometers sinds 30 oktober, 1302....Hier kunnen @HWS en @Chris EC-Rent vast een hoop meer over vertellen
Daarmee heb ik alleen laten zien dat in mijn ogen ook een model X 75D niet beter presteert dan een iPace in het dagelijks gebruik. Net alsof een model X zijn beloofde range haalt.Het is wel bijzonder om te zien dat je nog niet zo lang geleden het verbruik en de laadervaring van een Model X 75 afkraakte, maar het sindsdien voortdurend opneemt voor de I-Pace en ECQ, auto’s die zeer inefficiënt zijn en de bezitters door hun veel minder dan beloofde range vaak in problemen brengen of zullen brengen (de Mercedes gaat een kolossale ramp worden met die nog veel kleinere accu dan de I-Pace), ook al doordat een fatsoenlijk oplaadnetwerk ontbreekt.
Als er EVs op de markt komen die het elektrisch rijden door hun tegenvallende range en laadproblemen een slechte naam geven of de vooroordelen daarover in stand houden, dan weet ik niet of we daarmee blij moeten zijn.
Inzicht is er blijkbaar ook niet, anders hadden ze wel 2 week producties model 3 in december 2018 op kenteken gezet, ipv 3500 nog op voorraad te hebben in Amerika.
Doe eens even niet zo negatief zegHet valt me op dat men enorm snel in de achterdochtige/ negatieve mode springt. Ben net een week actief hier en zie reacties op mensen die een ongeluk hebben gehad door/met autopilot met “foto’s of het is niet gebeurt” en “volgens mij lieg je en probeer je enkel tesla in een slecht daglicht te zetten”, opmerkingen dat je niet in China spulletjes mag kopen omdat je dan de Nederlandse ondernemer te kort doet en nu hier omdat er iemand iets positiefs zegt over een ander merk. Moet eerlijk bekennen dat ik van andere fora (niet per se tesla) een warmer gevoel krijg.
Het valt me op dat men enorm snel in de achterdochtige/ negatieve mode springt. Ben net een week actief hier en zie reacties op mensen die een ongeluk hebben gehad door/met autopilot met “foto’s of het is niet gebeurt” en “volgens mij lieg je en probeer je enkel tesla in een slecht daglicht te zetten”, opmerkingen dat je niet in China spulletjes mag kopen omdat je dan de Nederlandse ondernemer te kort doet en nu hier omdat er iemand iets positiefs zegt over een ander merk. Moet eerlijk bekennen dat ik van andere fora (niet per se tesla) een warmer gevoel krijg.