You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het zit 'm in de laadtijd hoor. Vroeger met mijn benzine stond ik op doortocht in Duitsland op quasi dezelfde plekken te tanken waar ik nu aan een supercharger hang. Nu, de tijd die je verloor aan tanken was ook niet zo eenvoudig zichtbaar, in tegenstelling tot het klokje dat loopt in je Tesla of I-Pace terwijl je aan het laden bent.Reikwijdte met G-segment, luxe wagens en SUVs 8cylinder benzine + 20minuten standkachel is ook maar 450KM (&€130,-) met dit koude weer. Moet ook extra inspuiten om de temperatuur te compenseren en daar lees je niks over.
Hallo Hans,
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de ervaringen nu na meer dan een maand zijn, nog steeds een big smile?
Nou dat ging ik heel verwachtingsvol lezen.....wat een deceptie vervolgens.JLR is inmiddels gekomen met een formele reactie op de klachten over het grote verschil tussen verwachte en in de praktijk ervaren range. Netjes van JLR dat ze dat ook publiceren in veel gelezen forums. Maar heb niet de indruk dat I-Pace eigenaren er veel mee zullen kunnen.
Voor de rest is het gewoon een prachtige auto, die rijdt als een trein! Ik ben zelf zeer happy met mijn MS 75D, maar die heeft nu (ook) een rammelende voortrein, gele strepen op het scherm en bij de achterportieren haperen de ramen. Ik probeer al vanaf oktober iemand bij de SEC Duiven aan de telefoon te krijgen voor een afspraak, maar zonder resultaat (eerlijk is eerlijk: ik heb het maar 1x a 2x per maand geprobeerd; na iedere 60min in de wacht was ik weer voor weken gedesillusioneerd). Ben dus een beetje jaloers op mijn i-Pace collega die gewoon met zijn Jaquar-dealer kan bellen, en iemand aan de telefoon krijgt...
Dan bel je op de tijden dat het te druk is, kan me voorstellen dat dat niet door komt.vanaf oktober iemand bij de SEC Duiven aan de telefoon te krijgen voor een afspraak
Dan bel je op de tijden dat het te druk is, kan me voorstellen dat dat niet door komt.
Mailtje doet wonderen [email protected]
Vraagje.... Waarom willen I-Pace’ers bij elk stoplicht per se het stoplichtsprintje winnen? Is dat omdat ze de KPS optie hebben aangevinkt bij het bestellen van de wagen?
(KPS= kleine piemel syndroom)
Vraagje.... Waarom willen I-Pace’ers bij elk stoplicht per se het stoplichtsprintje winnen? Is dat omdat ze de KPS optie hebben aangevinkt bij het bestellen van de wagen?
(KPS= kleine piemel syndroom)
Ik ben zo nog niet tegengekomen wel leuk om ff het verschil te laten zienVraagje.... Waarom willen I-Pace’ers bij elk stoplicht per se het stoplichtsprintje winnen? Is dat omdat ze de KPS optie hebben aangevinkt bij het bestellen van de wagen?
(KPS= kleine piemel syndroom)
Flauw zegIk kom ze eigenlijk alleen tegen die 80km/u op de rechterbaan rijden....
Na dat sprintje met jou komen ze er wellicht achter dat ze daarna moeite hebben om nog thuis te komen.
Flauw zeg
In Middelburg en Venlo heb ik nu al meerdere i-Pace zien rijden. Sprak laatst een rijder en hij was erg tevreden. Fijne auto voor zijn reizen en hij was een blij man.
Dan is het toch goed? Het gaat er om dat de eindgebruiker blij is.
Klinkt een beetje als de grap die de eerste jaren over de Tesla's werden gemaakt. Gaat vanzelf over.Ik kom ze eigenlijk alleen tegen die 80km/u op de rechterbaan rijden....
Na dat sprintje met jou komen ze er wellicht achter dat ze daarna moeite hebben om nog thuis te komen.
Vraagje.... Waarom willen I-Pace’ers bij elk stoplicht per se het stoplichtsprintje winnen? Is dat omdat ze de KPS optie hebben aangevinkt bij het bestellen van de wagen?
(KPS= kleine piemel syndroom)