Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 996905

De aap komt uit de mouw. Hoe troggel ik iemand zijn geld af
Gewoon terugmailen dat je een erfenis hebt gehad en 1 mio wil investeren, maar de bank vanwege witwasregels dat niet kan overmaken. Maar dat zodra er minimaal 10.000 euro door hun naar jou wordt gestort de betaling wel doorgang kan vinden. ;)
 
Ik geef je een voorbeeldje van "different discrimination". Ik werk voor een amerikaans bedrijf (is wel belangrijk in deze). Er is een "skills and qualifications" stukje in ons HR portal. Daar zijn 12 zaken waar je wat kunt invullen. Zoals je opleiding. De talen die je spreekt. Maar ook in welke Employeer Resource group je zit. Dat is bijvoorbeeld "Asians coming together" of "Black Women's Leadership council" of "Pride at Work" (ik gok dat dat over LHBGQI+ gaat).
Niets waar een hetero witte man iets mee kan. Maar het invullen ervan telt wel mee met je profielsterkte.
 
Waar refereer je eigenlijk naar? Wat was jou trigger?

M'n trigger was vooral dat je geen Twitter / Reddit / krant kan openslaan en er staat één of ander feit of mening over Musk in. Met heftige voor- en heftige tegenstanders. Met halve en hele waarheden, en halve en hele leugens. Ik heb het daarmee helemaal gehad. Geef me eens een "ik niets meer zien over Musk" - filter en het wordt wellicht terug aangenaam.
 
Last edited:
En er lijkt gemor te zijn.

Bron?

Zorgt misschien wel voor een bijkoopmoment.... met een lach van een boer met kiespijn.

Haha buiten de spanning & sensatie van de Elon-mega-dip was het een uitstekende en uiteindelijk winstgevende uitverkoop.

Ik denk dat mijn zenuwen alweer genoeg hersteld zijn voor nog een ritje 😂
 
  • Funny
Reactions: Maurice1