Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ervaringen Jedlix - slim laden app

This site may earn commission on affiliate links.
De vernieuwde app staat er inmiddels op. Natuurlijk mijn wachtwoord vergeten/niet genoteerd. Dus verzoek voor een nieuw wachtwoord, zou gemaild worden, maar helaas niets ontvangen. Zojuist nogmaals geprobeerd, nu wel gelukt. Echter, als ik de opties in de app heb geraadpleegd, dan is mijn Tesla-account verdwenen. Bugje?
 
6 tot 7 euro verschil is toch een klein verschil. Mocht die 6 tot 7 euro bij Eneco lager zijn dan bij je huidige leverancier, dan zou dit toch te weinig zijn voor mij om over te stappen.
Ik stap nu toch over naar Eneco Netto met Jedlix. Het elektriciteitstarief is sowieso al vrij scherp, en met gebruik van Tesla laden met Jedlix is gemiddelde besparing 10% op het totaal, zou in mijn geval zo'n EUR 20 per maand zijn.
 
De vernieuwde app staat er inmiddels op. Natuurlijk mijn wachtwoord vergeten/niet genoteerd. Dus verzoek voor een nieuw wachtwoord, zou gemaild worden, maar helaas niets ontvangen. Zojuist nogmaals geprobeerd, nu wel gelukt. Echter, als ik de opties in de app heb geraadpleegd, dan is mijn Tesla-account verdwenen. Bugje?
Vreemd, dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn. Ik stuur je even een PM om het op te lossen.
 
Ik stap nu toch over naar Eneco Netto met Jedlix. Het elektriciteitstarief is sowieso al vrij scherp, en met gebruik van Tesla laden met Jedlix is gemiddelde besparing 10% op het totaal, zou in mijn geval zo'n EUR 20 per maand zijn.
De prijzen van (duurzame) stroom zijn behoorlijk gestegen de afgelopen tijd en veel partijen kopen op korte termijn markten in. Zodoende is deze deal nu relatief heel aantrekkelijk. Ik heb het voor de gein bekeken op gaslicht.com en dat blijkt te kloppen. Door de gestegen prijzen verwachten we ook dat er meer bespaard kan worden met de flexibiliteit. Dat geldt natuurlijk ook bij de andere energie partners van Jedlix die we binnenkort koppelen en bij onze oplossing op publieke laadpalen (ook voor bestaande overeenkomsten).
 
Last edited by a moderator:
Oeps... mijn app krijgt een melding - netwerkfout, geen verbinding mogelijk. Reset helpt niet, autogegevens wijzigen of opnieuw ingeven lukt niet. Melding naar Jedlix: we reageren binnen 2 business days. En ondertussen laadt de auto niet én kan ik Jedlix ook niet uitzetten.
 
Hoi @Andre68,

Allereerst excuses voor deze problemen! Wij werken momenteel hard aan het oplossen van een probleem dat is ontstaan bij een van onze cloud providers.

Beide apps zijn weer online en goed om te weten; de algoritmes die op de achtergrond draaien en het laden beïnvloeden zijn niet geraakt door dit issue. Je auto zou dus gewoon netjes slim en volledig opgeladen moeten zijn op de aangegeven vertrektijd.

Op dit moment hoef je als gebruiker dan ook niets te doen en zou alles netjes moeten werken.

We zijn nu alle zaken flink aan het doortesten. Onze support desk is op dit bemand en ik zag al dat je contact met een collega van mij hebt gehad.

Mochten er gebruikers zijn die (nog) problemen ondervinden stuur ons dan een mailtje op ons support e-mail adres. Dit e-mail adres is te vinden in de FAQ in de app. (ik mag hier helaas geen e-mail adressen plaatsen).

Groet,

Erik
 
Vandaag steeds storing, app loopt vast. Ook lijkt de “besparing” van de sessie die bezig was door get vastlopen automatisch op €0.00 te gaan... ook de pushberichten krijg ik niet meer binnen.

Hij is sneller, niet beter...
 
Hi @Danny.Lan: Het klopt inderdaad dat je op dit moment even niet uit kunt betalen. Het is uiteraard wel zo dat de besparingen netjes worden opgeteld alleen dat de mogelijkheid om daadwerkelijk uit te betalen even niet werkt. We komen zeer spoedig (binnen twee weken) met een update zodat je weer kunt uitbetalen. Excuses dat dit op dit moment even niet mogelijk is.

Hi @iWill: Dit is uiteraard niet de bedoeling! Ik stuur je even een persoonlijk bericht om wat extra vragen te stellen (device, gebruikersnaam etc.) en dan duiken we er even in.

Groet,

Erik
 
Hallo allen,

We hebben een paar mooie mijlpalen bereikt de afgelopen maanden. We hebben inmiddels een enorme vloot aan Nederlandse Tesla's, nieuwe energie partners en een lancering in Frankrijk. Elektrisch vervoer gaat erg hard internationaal en slim laden kent een steeds prominentere rol. We merken dat het begrip slim laden nog wel eens tot verwarring leidt aangezien slim een containerbegrip is geworden. Daarnaast zien we met name in Engeland flexibel laden als term voorbij komen. Graag vragen wij jullie mening: welk onderstaand antwoord vinden jullie het beste passen bij de dienst die Jedlix aanbiedt?

A. -> slim laden
B. -> flexibel laden
C. -> iets anders

Alvast bedankt namens het hele Jedlix team!
 
  • Like
Reactions: Schumpeter
Hallo allen,

We hebben een paar mooie mijlpalen bereikt de afgelopen maanden. We hebben inmiddels een enorme vloot aan Nederlandse Tesla's, nieuwe energie partners en een lancering in Frankrijk. Elektrisch vervoer gaat erg hard internationaal en slim laden kent een steeds prominentere rol. We merken dat het begrip slim laden nog wel eens tot verwarring leidt aangezien slim een containerbegrip is geworden. Daarnaast zien we met name in Engeland flexibel laden als term voorbij komen. Graag vragen wij jullie mening: welk onderstaand antwoord vinden jullie het beste passen bij de dienst die Jedlix aanbiedt?

A. -> slim laden
B. -> flexibel laden
C. -> iets anders

Alvast bedankt namens het hele Jedlix team!
D. Efficiënt laden
E. Rendabel laden
 
Hallo allen,

We hebben een paar mooie mijlpalen bereikt de afgelopen maanden. We hebben inmiddels een enorme vloot aan Nederlandse Tesla's, nieuwe energie partners en een lancering in Frankrijk. Elektrisch vervoer gaat erg hard internationaal en slim laden kent een steeds prominentere rol. We merken dat het begrip slim laden nog wel eens tot verwarring leidt aangezien slim een containerbegrip is geworden. Daarnaast zien we met name in Engeland flexibel laden als term voorbij komen. Graag vragen wij jullie mening: welk onderstaand antwoord vinden jullie het beste passen bij de dienst die Jedlix aanbiedt?

A. -> slim laden
B. -> flexibel laden
C. -> iets anders

Alvast bedankt namens het hele Jedlix team!

- Gebalanceerd laden
- Balanced charging
 
Op jullie website zie ik alleen nog maar Eneco staan. Welke partners zijn er nog meer?

Vanuit mijn oogpunt zou ik het prijsbewust laden noemen. Door het systeem verminderd mijn controle en flexibiliteit maar daar krijg ik een vergoeding voor terug.
Of wellicht "smart grid laden".
Goede timing! Vandaag hebben we het persbericht met Greenchoice en later vanavond/morgenvroeg update in de app. Daarnaast spoedig in november ook nog EnergieOM en Oxxio. We weten niet hoe en wanneer precies, maar Greenchoice heeft recentelijk natuurlijk ook Qurrent overgenomen.
 
in de mail update over Greenchoice

We hebben goed nieuws voor je! Sinds vandaag is Greenchoice namelijk officieel partner geworden van Jedlix. Update je app en voeg je Greenchoice energiecontract toe om je besparing uit te laten betalen.

Tot op heden kon je met een Greenchoice energiecontract alleen slimme laadsessies doen via de Jedlix app. Wat natuurlijk fantastisch is, aangezien je daarmee bijdraagt aan een duurzaam en stabiel energienet. Maar daarnaast bespaarde je met iedere slimme laadsessie ook geld op je energiekosten. Deze besparing konden wij voorheen nog niet laten uitkeren, omdat Greenchoice nog geen partner was.

Dat is nu verleden tijd en met trots verwelkomen wij Greenchoice op ons platform. Jouw reeds opgebouwde besparingen (vanaf €5,00) kunnen dus vanaf vandaag worden uitbetaald met 1 druk op de knop.

link naar de press release
 
Dank voor het delen en zo te zien zaten er ook veel Tesla rijders bij Greenchoice. Leuk dat we die hebben mogen verwelkomen, wellicht zitten ze ook op dit forum.

Daarnaast nog steeds onze million dollar vraag voor terminologie hoe we onze dienst het beste kunnen typeren: slim, flexibel, efficient etc.
 
  • Like
Reactions: Bernie298