You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb op deze manier al eens mijn dakvenster naar de vaantjes geholpen. Ik had de laadkabel over het dak gedrapeerd en toen ik terug kwam zat er een stevige barst in waardoor ik de ruit ook moest vervangen. Best niet doen dusBehalve dat betekent dat je telkens een rondje zou moeten doen rond je Tesla om te laden.
Ik vind linksachter ideaal, want ik moet sowieso links in het midden zijn om in- en uit te stappen, en mijn laadkabel heeft ook een houder vlak bij de laadpoort.
Voor die keren dat ik toch geparkeerd ben, is linksachter ideaal aan superchargers, en zelfs aan de straat want in plaats van dat de kabel opgerold op het voetpad ligt, ligt ie uitgestrekt langs de auto.
View attachment 914806
Je weet wel dat elk merk wat is aangesloten bij Ionity 1, 3 en 5 jaar korting krijgt bij Ionity (afhankelijk van merk) en dat ze laden voor €0,35 per kwh?Mooi om te zien, jammer weer van die knuppels die menen te moeten reageren op dat artikel en alleen maar lopen te jeuzelen dat het via de app moet, laat die gasten maar lekker bij Ionity laden voor 87 cent ofzo met hun laadpas.
Uiteraard, want dit zijn hun 'eigen' palen, tenminste soort van samenwerking. Het 'gedoe' met laadpassen zal ook zijn reden hebben, het moet niet te druk worden uiteraard. Waarom zou iemand dan nog bij Fastned laden voor 72 cent als je ook bij de SuC kan laden voor 57 ct (zonder abo).Je weet wel dat elk merk wat is aangesloten bij Ionity 1, 3 en 5 jaar korting krijgt bij Ionity (afhankelijk van merk) en dat ze laden voor €0,35 per kwh?
Iets wat de adoptie van Tesla SuC gebruik wel in de weg staat is de verrekening van laden bij lease auto’s. Genoeg mensen met een Tesla in NL mogen vanuit hun werkgever nieteens bij een SuC laden. Tesla zou enorme stappen kunnen maken bij de adoptie om de laadmogelijkheden van een provider te koppelen aan het netwerk. Dit doen ze nu al in Frankrijk en neem maar aan dat ze dit redelijk snel gaan uitrollen in geheel Europa.
Onder aan de streep komen er alleen meer SuC’s bij wat goed is voor iedereen. Of je nu wel of geen Tesla rijd.
Neenee, mijn kabel gaat nooit over de auto. Altijd eronder.Ik heb op deze manier al eens mijn dakvenster naar de vaantjes geholpen. Ik had de laadkabel over het dak gedrapeerd en toen ik terug kwam zat er een stevige barst in waardoor ik de ruit ook moest vervangen. Best niet doen dus
Reschts is dan onhandig voor voetgangers. Je riskeert dat ze er per ongeluk tegenaan lopen en je laadpoort kapot maken of zich kwetsen.En toch vind ik dat rechtsachter logischer zou zijn als je laadpalen bij langsparkeren wil gebruiken. Dan is een aansluiting links onhandig.
En ga je dan daarvoor op jouw buik liggen?Neenee, mijn kabel gaat nooit over de auto. Altijd eronder.
Nee, gewoon de kabel op de grond leggen, zoals op de foto.En ga je dan daarvoor op jouw buik liggen?
Ik heb een tijd een EV mogen rijden met de klep rechts achter, maar voor mij blijft het een vreemde plek. Bij het uitstappen moet je eerst om de auto heen lopen om bij je laadpoort te komen.En toch vind ik dat rechtsachter logischer zou zijn als je laadpalen bij langsparkeren wil gebruiken. Dan is een aansluiting links onhandig.
Kwam die auto uit een linksrijdend land?Ik heb een tijd een EV mogen rijden met de klep rechts achter, maar voor mij blijft het een vreemde plek. Bij het uitstappen moet je eerst om de auto heen lopen om bij je laadpoort te komen.
Beetje hetzelfde gevoel als thuis het slot van je voordeur rechts in de deur zit en de deurklink links in de deur is gemonteerd.
Ik zie Wouter al zichzelf goed invetten, laadkabel vastgrijpen en ....En ga je dan daarvoor op jouw buik liggen?
Ach ja… sommige mensen kunnen ook niet netjes in een parkeervak parkeren, dus dat is hier wellicht ook het probleemWaar maken we ons eigenlijk druk over? Kijk, een "ervaren" Tesla rijdster weet zelfs niet welke plek te kiezen en neemt er dan maar twee...
View attachment 951540
P.S. Supercharger Lleida (ES) of is het (CAT)
Alle info kan je hier vinden:Maar ze wil wel gebruik maken van de Superchargers (ze vindt die beter gesitueerd dan Fastned). Is dat te doen??
P.S. Supercharger Lleida (ES) of is het (CAT)