Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag ben ik de nieuwe trotse eigenaar geworden van een Tesla Model S P85 en zal me hier even voorstellen.

Martijn 29 jaar
Werkzaam als R&D Project Engineer bij VDL Wientjes Emmen
Woonachtig in Ter Apel (provincie Groningen)

En dit is mijn Tesla
 

Attachments

  • 20200322_150838_forum.jpg
    20200322_150838_forum.jpg
    753.3 KB · Views: 75
Dag allen,

Lees hier al een jaartje mee. Mede dankzij vele waardevolle informatieve bijdragen op dit forum (waarvoor dank) heb ik eind vorig jaar de knoop doorgehakt en een M3P aangeschaft. Wat een ervaring. Rijden is echt een feestje, elke keer weer. Dus toch maar een keer aangemeld hier, het delen van dat enthousiasme (maar ook de kritische noten) maakt het tenslotte alleen maar interessanter.
 
Hallo Allemaal. Ik ben sinds november in het bezit van een Model 3 LR AWD in Midnight Silver. Ik had al wel een paar berichten gepost, maar het leek mij gepast om mij hier ook maar even voor te stellen.

Erg blij met de auto so far. Net verlaagd en binnenkort een paar mooie zomervelgen eronder. En ik denk dat er ook nog wel wat andere aanpassingen bij komen.
 
  • Like
Reactions: watt
Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag ben ik de nieuwe trotse eigenaar geworden van een Tesla Model S P85 en zal me hier even voorstellen.

Martijn 29 jaar
Werkzaam als R&D Project Engineer bij VDL Wientjes Emmen
Woonachtig in Ter Apel (provincie Groningen)

En dit is mijn Tesla

Als ik dit lees en de foto bekijk denk ik met enige weemoed terug aan mijn classic P85+ met zoveel vermogen alleen op de achterwielen. Dat geeft toch wel een andere (fijnere) rij-dynamiek dan 4WD. En ik vind het buitengewoon cool :cool: dat zo'n 29(!) jarige gast als jij kiest voor een Tesla! Veel rijplezier gewenst!
 
  • Like
Reactions: SparcoNL
Hallo Mannen,

37jaar en uit de achterhoek! Ik heb nog geen tesla, maar wil wel een EV maken met onderdelen ervan.
Hiervoor ben ik nog opzoek naar canbus logs dus als iemand mij kan helpen hiermee zou ik hem zeer erkentelijk zijn.
Het liefste model S 85D uit 2015 maar ik schik me naar wat er op mijn pad komt.

Groeten!
 
  • Like
Reactions: watt
Hallo Mannen,

37jaar en uit de achterhoek! Ik heb nog geen tesla, maar wil wel een EV maken met onderdelen ervan.
Hiervoor ben ik nog opzoek naar canbus logs dus als iemand mij kan helpen hiermee zou ik hem zeer erkentelijk zijn.
Het liefste model S 85D uit 2015 maar ik schik me naar wat er op mijn pad komt.

Groeten!
ik heb zelf een canbus reader en gebruik gewoon voor fun de scan2tesla app, ben wel benieuwd naar wat je nodig hebt, ik kan zeker meedenken en helpen.
 
Hey allemaal!

Nieuw hier en zin om onderdeel te zijn van het NL gedeelte!

30 jaar & ga morgen in Tilburg mijn eerste Tesla, een blauwe P90D uit december 15, ophalen!

Reeds bekend met het eMMC probleem en er is me verteld via Delivery om direct contact op te nemen met service na aflevering om een afspraak in te plannen voor MCU1 naar MCU2. Gaan het zien of dat in de praktijk ook echt mogelijk is.

Tot vaker!
 
  • Like
Reactions: watt
Hey allemaal!

Nieuw hier en zin om onderdeel te zijn van het NL gedeelte!

30 jaar & ga morgen in Tilburg mijn eerste Tesla, een blauwe P90D uit december 15, ophalen!

Reeds bekend met het eMMC probleem en er is me verteld via Delivery om direct contact op te nemen met service na aflevering om een afspraak in te plannen voor MCU1 naar MCU2. Gaan het zien of dat in de praktijk ook echt mogelijk is.

Tot vaker!

Allereerst veel plezier met de auto. De upgrade van MCU1 naar MCU2 (infotainment upgrade) is bij mijn weten in Europa nog niet uitgevoerd.
 
  • Like
Reactions: watt
Hallo allen,

eigenlijk past mijn intro naadloos bij die van gDrive...ook ik lees al een tijdje mee en de vele waardevolle info heeft mij oprecht geholpen. Sinds een kleine maand rij ik een m3LR awd. Fijne auto, enige minpuntje dat ik ervaar is het windgeruis dat op de snelweg bij mij nadrukkelijk aanwezig is.

gewoon even beplating in de wielkasten laten nakijken en voorzien van foam tape. Ze willen vaak “klapperen” wat een wind geratel of ruis in de auto veroorzaakt. Zowel voor en achter
 
Ik kom hier met een vraag over een wall charger. Die zal ik zo stellen in een ander forum, eerst maar even netjes voorstellen. Mijn naam is Hans, ik gebruikte dit forum veel toen ik twijfelde over elektrisch rijden, en daarna toen ik mij wilde voorbereiden op elektrisch rijden. Nu sinds november 2019 de trotse eigenaar van een zwarte Model 3 en geen moment spijt. Nooit meer anders. Ondanks Corona en ondanks dat ik niet zo heel ver weg werk, toch alweer ruim 12000 km op de teller staan!
 
Ik kom hier met een vraag over een wall charger. Die zal ik zo stellen in een ander forum, eerst maar even netjes voorstellen. Mijn naam is Hans, ik gebruikte dit forum veel toen ik twijfelde over elektrisch rijden, en daarna toen ik mij wilde voorbereiden op elektrisch rijden. Nu sinds november 2019 de trotse eigenaar van een zwarte Model 3 en geen moment spijt. Nooit meer anders. Ondanks Corona en ondanks dat ik niet zo heel ver weg werk, toch alweer ruim 12000 km op de teller staan!

Ondanks dat we inmiddels ruim tien jaar verder zijn op dit forum en het aantal Tesla's op de weg sinds 2013 enorm is toegenomen lees ik bij de nieuwe Tesla-rijders hier nog steeds een bevlogenheid met Tesla en elektrisch rijden die het kleine groepje destijds ook had. Dat vind ik een geruststellende gedachte en daar ben ik blij mee. Na ruim zeven jaar in een Tesla stap ik nog steeds iedere dag met plezier in. Het gaat gewoon nooit vervelen :cool: