Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo iedereen,

sinds deze zomer overgestapt van een kia sportage naar een tesla vanwege het feit dat de sportage met de nieuwe bio benziene ongeveer 1 op 10 reed
na lang zoeken ben ik tegen onderstaande aangelopen

model S 70D uit eind 2016 (facelift)
75kwh accu pack
Free supercharing
21inch turbine

tot zover heerlijke auto alleen jammer dat tesla de 70-75 unlock niet meer aanbied paar extra km zijn altijd handig

helaas heb ik geen eigen oprit dus ben ik voornamelijk aangewezen op superchargen en openbare laadpalen.
 
Hallo forumleden,

Wat een genot! Sinds een week rijd ik met een prachtige Model S rond,heerlijke reisauto.
Even de specs: MS P85+, Tech-pack, cold climate pack, 2014, 125 dkm
En een plaatje:
Tesla.jpg


Al veel zitten lezen en zoeken op het forum, erg handig hoor!
 
Hallo forumleden,

Wat een genot! Sinds een week rijd ik met een prachtige Model S rond,heerlijke reisauto.
Even de specs: MS P85+, Tech-pack, cold climate pack, 2014, 125 dkm
En een plaatje:
View attachment 621404

Al veel zitten lezen en zoeken op het forum, erg handig hoor!

Mijn eerste MS was ook een P85+! Een P85+ is op zichzelf al vrij zeldzaam. Laat staan in combinatie met die mooie kleur. Is slechts verkocht gedurende een korte periode voordat de P85D uitkwam. De krachtigste achterwielaangedreven MS ooit. Minder totaalgewicht en minder gewicht in de neus. Daardoor veel strakker sturend dan de 4WD versies die later kwamen. Jij kunt donuts draaien als je TC afzet, haha! Dat had ik ooit nog willen doen maar is er nooit van gekomen. Advies: probeer al teveel SC-gebruik te vermijden. Beter voor de batterij. Ze krijgen toch op hun flikker als je dat doet. Ik had na 5 jaar en 230.000km nog 325 bij 90% soc en 358km bij 100%. Superchargen deed ik nauwelijks, alleen tijdens buitenlandse ritten. Ik schat 20x Sc-gebruik in vijf jaar oid.
Geniet van die mooie kar!
 
Mijn eerste MS was ook een P85+! Een P85+ is op zichzelf al vrij zeldzaam. Laat staan in combinatie met die mooie kleur. Is slechts verkocht gedurende een korte periode voordat de P85D uitkwam. De krachtigste achterwielaangedreven MS ooit. Minder totaalgewicht en minder gewicht in de neus. Daardoor veel strakker sturend dan de 4WD versies die later kwamen. Jij kunt donuts draaien als je TC afzet, haha! Dat had ik ooit nog willen doen maar is er nooit van gekomen. Advies: probeer al teveel SC-gebruik te vermijden. Beter voor de batterij. Ze krijgen toch op hun flikker als je dat doet. Ik had na 5 jaar en 230.000km nog 325 bij 90% soc en 358km bij 100%. Superchargen deed ik nauwelijks, alleen tijdens buitenlandse ritten. Ik schat 20x Sc-gebruik in vijf jaar oid.
Geniet van die mooie kar!

Dank je wel! En dank voor de tips.
 
Hoi allemaal,

Alvast even voorstellen ik ben Jamie en hoop eind deze maand of begin februari in bezit te zijn van mijn Tesla Model 3 SR+
Ben alleen aan het kloten met de aflevering want ik zou graag hoogglans 19" velgen willen zonder mijn garantie te verpesten. (lees dat Tesla de garantie laat vervallen bij aftermarket of spuiten/poedercoaten)
 
Hoi allemaal,

Alvast even voorstellen ik ben Jamie en hoop eind deze maand of begin februari in bezit te zijn van mijn Tesla Model 3 SR+
Ben alleen aan het kloten met de aflevering want ik zou graag hoogglans 19" velgen willen zonder mijn garantie te verpesten. (lees dat Tesla de garantie laat vervallen bij aftermarket of spuiten/poedercoaten)
Welkom!
Bij velgen van een ander merk vervalt de garantie van de ophanging. Als je de standaard velgen laat coaten, moet je gewoon even terug om de auto laten uit te lijnen en blijft de garantie lopen. Dit is hoe Tesla het aan mij heeft uitgelegd en het zelf al heb ervaren.
 
Hallo,
Sinds juni 2020 in het bezit van een Tesla model X (2017). Super blij mee! Na 10 jaar in dezelfde Audi A6 2.7 diesel multi tronic automaat werd het tijd voor een ander voertuig.
Bedankt voor jullie vele post op dit forum. Hier heb ik al veel informatie van opgenomen.
Zelf ben ik niet zo'n actieve poster, maar wie weet komt dat nog wel.
De MX:
- Gewrapt (origineel midnight silver), premium connectivity en upgradepakket, , Slipstream velgen zwart gespoten.
- Autopilot is mij nog wat onduidelijk ($APPC en autopilot-comfortfuncties). Ik dacht dat er FSD op stond nu geeft het info scherm in de auto echter alleen autopilot voor snelweg meegeleverd weer.
Autopilot is een genot om mee te rijden. Pre-corona reed ik zo'n 1000km per week. Nu bijna niet meer, maar wel nog iedere keer een feestje om te 'mogen' rijden.

Groet Roland.
Tesla.PNG
 
Hallo Tesla forumleden,

Ben al enige tijd wat draadjes aan het volgen en besloten om me aan te melden.

Ik denk dat ik één van de weinigen ben, die in anderhalf jaar tijd aan zijn 2e M3 toe is.
Helaas niet uit eigen keuze, aangezien mijn 1e M3 (LR AWD) door brandstichting total loss is.
Heb nu (mede door de bijtelling) een SR+ in bestelling staan en verwacht dat deze medio maart wordt geleverd.
Ben benieuwd!