Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Goedemiddag iedereen! Ik wens mezelf graag voor te stellen.

Bananenman, Olli voor de vrienden ;-) van de regio Lokeren.

Heb onlangs mijn eerste EV firmawagen besteld, de nieuwe Tesla Model 3.
Hij is meer standaard dan standaard, het is de goedkoopste configuratie. Wit met zwart en 0 opties toegevoegd :)

Levering ergens eind november te Tesla Drogenbos, achter de hoek van mijn werk (Anderlecht).

Dit is mijn eerste nieuwe firmawagen en ik kijk er enorm naar uit.

In het verleden heb ik privé met vanalles gereden, voornamelijk BMW's, een E30 cabrio, Z3 cabrio, E46 coupé, een gepeperde 120d, ...
Verder ook heel fijne km's gemaakt met een Volvo V70 D5 / Mini Cooper S R56 / Saab 9-3 en noem maar op.

Vandaag is mijn daily mijn 'Discootje'. Een Land Rover Discovery 3 van 2005, lichte vracht.
Ben ook fervent motard met een werkverleden bij Ducati en BMW. Momenteel rijd ik Yamaha Ténéré 700 Rally voor woon-werkverkeer als het niet vriest.

Kijk er naar uit om de opgefriste Model 3 als gezinsdaily te gebruiken en mijn ervaringen te delen met jullie.

En natuurlijk zijn beelden altijd fijn!

Onlangs was de Model 3 te testen door pers in Noorwegen, ik vind hier op zich niet superveel foto's van; maar gelukkig wel deze gevonden van 'exact' mijn gekozen uitvoering:


WhatsApp Image 2023-09-27 at 08.51.28 (2).jpeg
z5ly86tbrhin.jpg


Real life foto kleur.jpg

WhatsApp Image 2023-09-27 at 08.51.28 (1).jpeg


Wie weet ooit tot binnenkort tijdens een meeting of iets dergelijks. Sta altijd open om mensen te leren kennen met gedeelde interesses.
Ciao!
 
Goedemiddag iedereen! Ik wens mezelf graag voor te stellen.

Bananenman, Olli voor de vrienden ;-) van de regio Lokeren.

Heb onlangs mijn eerste EV firmawagen besteld, de nieuwe Tesla Model 3.
Hij is meer standaard dan standaard, het is de goedkoopste configuratie. Wit met zwart en 0 opties toegevoegd :)

Levering ergens eind november te Tesla Drogenbos, achter de hoek van mijn werk (Anderlecht).

Dit is mijn eerste nieuwe firmawagen en ik kijk er enorm naar uit.

In het verleden heb ik privé met vanalles gereden, voornamelijk BMW's, een E30 cabrio, Z3 cabrio, E46 coupé, een gepeperde 120d, ...
Verder ook heel fijne km's gemaakt met een Volvo V70 D5 / Mini Cooper S R56 / Saab 9-3 en noem maar op.

Vandaag is mijn daily mijn 'Discootje'. Een Land Rover Discovery 3 van 2005, lichte vracht.
Ben ook fervent motard met een werkverleden bij Ducati en BMW. Momenteel rijd ik Yamaha Ténéré 700 Rally voor woon-werkverkeer als het niet vriest.

Kijk er naar uit om de opgefriste Model 3 als gezinsdaily te gebruiken en mijn ervaringen te delen met jullie.

En natuurlijk zijn beelden altijd fijn!

Onlangs was de Model 3 te testen door pers in Noorwegen, ik vind hier op zich niet superveel foto's van; maar gelukkig wel deze gevonden van 'exact' mijn gekozen uitvoering:


View attachment 983156View attachment 983157

View attachment 983154
View attachment 983155

Wie weet ooit tot binnenkort tijdens een meeting of iets dergelijks. Sta altijd open om mensen te leren kennen met gedeelde interesses.
Ciao!
Welkom buurman.
Ben zelf van Waasmunster.
 
Welkom buurman.
Ben zelf van Waasmunster.
Hey Xfrank,

Dat is bijzonder dichtbij! Moet wel lukken als het vriest met de verwarming maximaal om tot bij jou te raken 😃

Welkom!

Als het zoals bij mij gaat gaan, ga je snel die Ténéré laten staan.

Ik moet mijn BMW K1600GT nog verkopen. Staat al jaren in de garage geparkeerd 😬

Hey Wooter,

Mercikes!

Zo'n K1600GT is wel een fantastische langeafstand-machine, gezond jaloers! :)
Hopen dat ik alsnog wat km's doe met de Yamaha, hij is nu net 'winterproof'...

Als ik kan helpen met de BMW, ik ken mijn weg heel goed in dat wereldje van motoren als je er echt van af zou willen. Laat gerust weten, geheel vrijblijvend...

Cheers guys!
 
Zelfs zo een K1600GT moet het afleggen qua lange afstand tegen een Tesla.

En de continue herrie, hoewel het niet de luidste is, wordt je beu als je Tesla gewoon bent 😂 .

Ik zal 'm tegen de lente weer rijklaar zetten en dan te koop zetten ofzo. Ik denk dat ie de laatste keer in het najaar van 2019 heeft gereden.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Zelfs zo een K1600GT moet het afleggen qua lange afstand tegen een Tesla.

En de continue herrie, hoewel het niet de luidste is, wordt je beu als je Tesla gewoon bent 😂 .

Ik zal 'm tegen de lente weer rijklaar zetten en dan te koop zetten ofzo. Ik denk dat ie de laatste keer in het najaar van 2019 heeft gereden.
Haha, weinig kms. Altijd van een oud omaatje geweest 😜😅
 
Hallo allemaal,
Hierbij wil ik mij voorstellen. Ik ben Jeroen uit Z Holland en wij hebben sinds 2 weken onze eerste EV aangeschaft. Na 9 jaar een 2011 Audi a4 te hebben gereden en deze door onze gezinssamenstelling (2 kids + grote hond) wat klein was geworden was vervanging ‘noodzakelijk’. De eerste vakantie was een super ervaring, ik kijk alweer uit om het volgende kampeer-seizoen in te gaan. Wat een verademing met de ruimte.
IMG_0710.jpeg
 
Hallo allemaal,

Even voorstellen na een aantal jaartjes Tesla rijden en incognito rondeneuzen op het forum :) Ben sinds 2015 MS rijder! Eerst MS is alweer verkocht en rijd in mijn een tweede MS (matte indigo wrapped, dechrome) en een M3 (sinds 30 december, wordt as we speak satin black gewrapped, debadged en dechromed)... zal wat foto's posten wanneer ze klaar zijn met het wrappen
Inmiddels gaat mn MS in de verkoop en heb ik een MX besteld!! Hoe check je alweer de delivery via de VIN?? 🤔 Op de site staat NOV/DEC… maar weet niet hoe betrouwbaar het is
 
Hallo, ik ben Mark (Tunestwo) en sinds kort de trotse eigenaar van een Tesla Model 3 Long Range uit 2019. Altijd al geïnteresseerd geweest in een Tesla, maar de knoop nooit echt doorgehakt, tot zich een mooie kans voordeed via een oud-collega / vriend die zijn Tesla ging verkopen.

Samen met mijn vriendin woon ik in Made, of all place's, en ik werk als procesoperator bij BP. Mijn interesses liggen in technologie en alles wat met techniek te maken heeft. Ik vind het eigenlijk nu al jammer dat ik niet eerder een Tesla heb gekocht al heb ik hem nog maar 1 dag.
Naast de nieuwe Tesla heb ik ook nog een Audi S3 uit 2001 en een BMW F850GSA.
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2023-11-06 at 14.32.14.jpeg
    WhatsApp Image 2023-11-06 at 14.32.14.jpeg
    702.8 KB · Views: 29
  • WhatsApp Image 2023-11-06 at 14.32.16.jpeg
    WhatsApp Image 2023-11-06 at 14.32.16.jpeg
    645.6 KB · Views: 26
  • WhatsApp Image 2023-11-06 at 14.32.14(1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-11-06 at 14.32.14(1).jpeg
    1 MB · Views: 24
Hoi Allemaal,

Na veel gelezen te hebben nu dan eindelijk lid. Mijn naam is Ivo en kom uit Zevenaar, das lekker dichtbij de superchargers in Duiven en Zevenaar :) en uiteraard het oh zo vriendelijke service center in Duiven 🥹

Hiervoor 6 jaar met veel plezier een blauwe Model S gereden. De S is altijd bij de tijd gehouden en goed onderhouden geweest en is vertrokken naar een ver familie lid.

Nu ik het aanbod kreeg om de vrije supercharge kilometers over te zetten ben ik overstag gegaan voor een Y. Hopelijk voor vele mooie jaren! Ons gezin is met 6 kinderen en als ik niet in de auto rij, dan rijdt mijn vriendin er wel in. Het is een heus werkpaard.

Zoals gezegd, een model Y long range, met trekhaak en in fraai Cherry Red! Inmiddels heeft ie full PPF gekregen met een tint op de kop- en mistlampen, is het logo aan de voorkant er af en ook het long range embleem verwijdert. Sinds gisteren zit er een KW V3 set onder.
De volgende stap is in januari de deuren en wielkasten te laten isoleren/dempen.


20231212_121028.jpg