Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Extra apps voor theater

This site may earn commission on affiliate links.
Ik moet even bedenken waar ik die dan weer ga laten, want het scherm is nogal vol (en ik heb de icons de laatste keer al aardig verkleind). Misschien moet ik maar een 2de pagina gaan toevoegen. Of alles toch wat compacter maken.
Het zou leuk zijn als je als (ingelogde) gebruiker icoontjes zou kunnen verbergen.
Eventueel de keuze in de cookies steken, dan heb je geen backend nodig.

Dan hoeft ook niet alles op het scherm te passen, want ik vermoed dat de meesten slechts enkele links effectief gebruiken.
 
Eerlijk gezegd gebruik ik de site zelf niet eens meer (als ik al iets kijk in de auto is het YouTube). Toen ik hem maakte (tijdens corona) zat ik nog wel eens wat langer in de auto, bijvoorbeeld bij de manege van mijn dochters, maar dat is allemaal ook niet meer zo.
De site levert ook niks op op een andere manier (de buy me a coffee knop is tot nu toe één keer gebruikt) en kost eigenlijk alleen maar geld voor de hosting en domeinnaam.
De site bestaat nog omdat ik weet dat er mensen blij mee zijn, maar tegelijkertijd ontbreekt bij mij inmiddels wel een beetje de motivatie om er nog een hoop tijd in te steken zoals je wellicht begrijpt.
Als ik me weer eens verveel zal ik kijken of ik odido kan toevoegen in ieder geval, maar een user systeem gaat me net even te ver qua moeite ;)
 
Eerlijk gezegd gebruik ik de site zelf niet eens meer (als ik al iets kijk in de auto is het YouTube). Toen ik hem maakte (tijdens corona) zat ik nog wel eens wat langer in de auto, bijvoorbeeld bij de manege van mijn dochters, maar dat is allemaal ook niet meer zo.
De site levert ook niks op op een andere manier (de buy me a coffee knop is tot nu toe één keer gebruikt) en kost eigenlijk alleen maar geld voor de hosting en domeinnaam.
De site bestaat nog omdat ik weet dat er mensen blij mee zijn, maar tegelijkertijd ontbreekt bij mij inmiddels wel een beetje de motivatie om er nog een hoop tijd in te steken zoals je wellicht begrijpt.
Als ik me weer eens verveel zal ik kijken of ik odido kan toevoegen in ieder geval, maar een user systeem gaat me net even te ver qua moeite ;)
Na het toevoegen van VTMGo en Telenet TV heb ik je op een koffietje getrakteerd 😉.

Door beetje dezelfde reden gebruik Ikzelf enkel nog Youtube en Netflix en deze staan er standaard op.
Pickx had ik eens geprobeerd maar link werkte denk ik niet goed.
Deze kan dan misschien vervangen worden door okido ofzo.
 
  • Like
Reactions: BjörnTM
IMG_5166.jpeg
Geen kop koffie, maar je krijgt wel het duimpje omhoog van mijn dochter tijdens onze vakantie in zuid Frankrijk. Camping had officieel wifi, maar met 1kb/s was het onmogelijk om ook maar iets te zien. Hier zaten we samen naar het jeugdjournaal te kijken, werd helemaal gewaardeerd, bedankt!
(Toen zaten we nog bij KPN, nu dus Odido. 😉)
 
  • Like
Reactions: BjörnTM
Ik heb je zonet ook op een kop koffie getrakteerd! 🙂

Ik maak vrij vaak gebruik van de site tijdens het laden en/of wachten. Heel blij mee! Dankjewel!
Je kan de knop/QR code misschien promoten met nog een notificatiebalk bovenaan de website?