Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.0 - Belgium / Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Zal van opwinding ook maar eens posten.
Net 'n stukje gereden. Grappig. Niet geheel foutloos, overigens (volgde de lijn niet in een bocht).
Natuurlijk ook even stiekem met losse handjes.
Weet niet of ik het veel zal gebruiken; gebruikte tot op heden weinig adaptive cruise control...
Mooie interface.

IMG_1287.jpg
 
Het is nog even wennen wat met de handen te doen. Het stuur "normaal" vasthouden op 10/2 of 9/3 uur voelt zo raar als de wagen zelf aan het rijden is.
Ik heb ze vooral op mijn kieën gelegd met de handpalmen naar boven zodat het stuur kan draaien in mijn handen maar zonder dat ik altijd contact hoef te hebben.
 
net mijn eerste ritje met V7.0 gaan maken op MP.
de UI is wel mooi, en een paar kleine nieuwigheden in de NAV.
Maar het viel me op dat mijn verbruik merkelijk minder was dan gisteren.
nog mensen deze vaststelling gedaan?
ik had voor de update nog 221 range. Daarjuist 22 Km gereden en nog 214 range over.

- - - Updated - - -

:rolleyes: Nee, de temperatuur in de wagen. Staat bij mij al sinds het begin op 20° maar met V7 is 20° niet meer de 20° van V6.2.
bij mij ook. Daarjuist 20C ingesteld en was koude lucht aan het blazen.
 
Ik mis de datum ! Bleh, alles leuk, maar ze hebben mijn datum weg gehaald !
Hoe vaak ik tijdens een gesprek in de auto de datum niet weet en mijn Tesla mij daarbij heeft geholpen....
Her logo van de agenda geeft de dag van de maand aan. Ik weet meestal wel welke maand het is

- - - Updated - - -

Ik mis het autorijden nu al.
Ik begin zelfs tegen de autopilot te schreeuwen. Soals ik ook zou doen als het mijn vrouw is die rijdt. :eek::rolleyes:
 
Vanochtend vroeg geïnstalleerd - Vielen me twee dingen op (naast de nieuwe interface etc.):

- de hendels kwamen eind van de dag niet vanzelf meer naar buiten (sleutel tegen de autodeur aangehouden) - moest de fob indrukken om dat voor elkaar te krijgen
- mijn spiegels gaan weer naar beneden bij het achteruit rijden

anderen zelfde ervaring ?