Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Voor 7,5K extra te betalen zonder iets in de plaats en geen zicht meer op eventuele FSD, zou het hen wel sieren om hier op één of andere manier in tegemoet te komen. (free supercharging, next order a year or more free subscription op FSD, wat aandelen, meet & greet met Elon, ritje op een SpaceX raket....)
 
  • Funny
Reactions: djerro1234
Voor 7,5K extra te betalen zonder iets in de plaats en geen zicht meer op eventuele FSD, zou het hen wel sieren om hier op één of andere manier in tegemoet te komen. (free supercharging, next order a year or more free subscription op FSD, wat aandelen, meet & greet met Elon, ritje op een SpaceX raket....)
Doe mij maar een DOJO-stoeptegel voor in mijn PC thuis.
 
  • Funny
Reactions: JanG007
Voor 7,5K extra te betalen zonder iets in de plaats en geen zicht meer op eventuele FSD, zou het hen wel sieren om hier op één of andere manier in tegemoet te komen.

Waarom? Ze doen toch precies wat te hebben verkocht? De hardware is capabel, maar de overheid vind dat dit niet voldoende is dus treft Tesla geen blaam. Tenminste, dat is het juridische verhaal natuurlijk voor HW3. Daarom kun je HW4 vergeten.
 
Presentatie kwartaalcijfers Q4: "AP hardware 3.0 to 4.0 upgrade to existing cars not economically feasible."

Hmmm dus well technisch. Anders hadden ze dat niet zo expliciet vermeld.

Economisch is een afweging. In de USA zijn ze nogal van de processen en het zou zo maar kunnen dat de klagers (beloftes Tesla inzake FSD) gelijk krijgen. Dan is het meer een tijdsframe dan iets anders...
 
Er is gisteren ook wel gezegd dat HW4 niet noodzakelijk is voor FSD
Eerlijk gezegd, lijkt mij dat ook maar een doekje voor het bloeden.

Maar goed, ik betaal elke maand voor iets waarvan ik weet dat het er nooit komt voor mijn auto en kan niet stoppen met betalen hoewel het een simpel software vinkje is.

Ik stel voor dat we met die stelling even de straat op gaan in een willekeurig dorp in Nederland. 🍿🍿🍿😂😂
 
Ik stel voor dat we met die stelling even de straat op gaan in een willekeurig dorp in Nederland. 🍿🍿🍿😂😂
Een echte activist plakt zich ergens aan vast.

Dus er zit niks anders op, Jan, om dan maar naar Tesla Berlijn toe te rijden. Met witkalk je auto te besmeuren met "FSD SCAM" en op autopilot de ingang van de fabriek binnen te rijden terwijl je jezelf op het dak van de Tesla vastlijmt.

Gezien je de witkalk al mee hebt, moet je vermoedelijk wel wat lijnen op de weg zetten om de ingang te vinden 🍿🍿🍿🤣🤣🤣
 
Er is gisteren ook wel gezegd dat HW4 niet noodzakelijk is voor FSD

Natuurlijk zeggen ze dat!

Kun je nog herinneren dat er de belofte was "summon your car from the other coast" ofzoiets? Alsook laat je auto zichzelf parkeren nadat je uitstapt.


Dus het is maar het wat je verstaat onder "full" self driving. Ik zou zeggen van coast to coast met droog weer en milde regen. Snellaadstops dan uitgesloten want ja die mooie "snake"bij de superchargers zien we nog nergens en ook van de battery swap stations heeft Tesla afscheid genomen. Volautomatische charge stops bij Tesla is nog lang weg......
 
  • Like
Reactions: joesgarage
Och, toch best cool hoor hoe sommige mensen er gebruik van maken thuis icm de garage:


Dat is niet de feature die ik bedoelde. Dit is enkel summon voor garages. Ook vrij nutteloos trouwens tenzij je inderdaad zo'n grote garagebox hebt. In Nederland werkt het niet eens in een parkeergarage. Daar waar je het wilt gebruiken omdat summon enkel via de app werkt en je in de meeste garages gewoon geen dekking hebt en het helaas niet via Bluetooth werkt.......

Ik doelde op het filmpjes van wat is het 4 jaar geleden waar iemand op z'n bestemming uitstapt en de auto op de parkeerplaats gaat parkeren. Zeg maar reverse smart summon.