Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Teslascope jun 3, 2023: Last year, we weren’t permitted to share specifics of the countries currently legally testing FSD. Now we can share more details!
In addition to the United Kingdom, Tesla has hired and is actively testing FSD in Norway, Berlin/Germany, Australia, New Zealand, China, and more.
Ik wil ook wel een secret employee worden 😀
Wat let je 😏 : Tesla/jobs/autopilot-data-collection-operator-driver-amsterdam
Een baan voor iemand met stalen zenuwen, begrijp ik van "iemand" die dit werk doet. Uitdagend en soms extreem vermoeiend.
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Teslascope jun 3, 2023: Last year, we weren’t permitted to share specifics of the countries currently legally testing FSD. Now we can share more details!
In addition to the United Kingdom, Tesla has hired and is actively testing FSD in Norway, Berlin/Germany, Australia, New Zealand, China, and more.

Wat let je 😏 : Tesla/jobs/autopilot-data-collection-operator-driver-amsterdam
Een baan voor iemand met stalen zenuwen, begrijp ik van "iemand" die dit werk doet. Uitdagend en soms extreem vermoeiend.
"
Wat u te bieden hebt
  • Clean driving record and safe driving habits."
Oei, moet ik track mode uit zetten dan?
 
De algemene indruk is toch wel dat Beta progressie versneld, updates volgen elkaar sneller op en er is minder regressie.

Vermoedelijk veroorzaakt door veel meer data door meer testers en volgens steeds sterker wordende geruchten het online komen van het eerste DOJO cluster.

Ik begin toch wel te geloven dat FSD binnenkort zijn ChatGPT moment gaat krijgen.


 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Ik heb ook alles geaccepteerd maar de claim dat deze versie NOA vervangt door de FSD Beta vision op de snelweg lijkt me onwaarschijnlijk.
Laatst kort geprobeerd op de snelweg met een simpele merge van A4 richting Amsterdam naar de A9 richting Utrecht en heb maar weer overgenomen anders had ik de afslag gemist.
 
Ik heb ook alles geaccepteerd maar de claim dat deze versie NOA vervangt door de FSD Beta vision op de snelweg lijkt me onwaarschijnlijk.
Laatst kort geprobeerd op de snelweg met een simpele merge van A4 richting Amsterdam naar de A9 richting Utrecht en heb maar weer overgenomen anders had ik de afslag gemist.

Dat het onder de motorkap al de stack is wil niet zeggen dat ie al actief is.

Daar is op dit moment ook nog geen toestemming voor maar het draait nu in zogenaamde ‘shadow mode’ om data te verzamelen voor het moment dat dit mogelijk wordt.

Met een beetje mazzel (oké heel veel) misschien al zo vroeg als januari 2024.
 
DOJO is live en dat gaat een enorme toename van de rekenkracht tot gevolg hebben




Tesla mikt op 100 Exaflops Compute

IMG_6142.jpeg


Ter referentie, de grootste Supercomputer is 1.2 Exaflops


 
Gebaseerd op de Nvidia A100 uit 2020 en totaal geen info over de interconnect die dat aan gaat kunnen? En dan de bouw die exponentieel gaat? Ik kan wel door gaan, maar er is een reden waarom niemand anders dit doet...

Ik pak mijn popcorn alvast.
 
Gebaseerd op de Nvidia A100 uit 2020 en totaal geen info over de interconnect die dat aan gaat kunnen? En dan de bouw die exponentieel gaat? Ik kan wel door gaan, maar er is een reden waarom niemand anders dit doet...

Ik pak mijn popcorn alvast.


Als je kijkt naar de grafiek zie je op de tijdlijn het blokje met de tekst ‘start DOJO production’.

De hoeveelheid Nvdia GPU’s wordt louter als equivalent compute gebruikt.

Dit is wel een aardige samenvatting van de DOJO tile:


Maar eigenlijk zou ik iedereen die het nog niet gezien heeft aanraden de volledige AI-day presentatie te kijken.


De DOJO presentatie begint ongeveer op 1.47.
 
Last edited: