Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Niet meer dan logisch dat dit kan zolang FSD nog geen echte meerwaarde biedt. Ik heb nu twee auto’s waarbij ik bij beide 6400 euro heb betaald en nog geen werkende features heb gekregen. Beetje gek om dan bij een nieuwe auto dit WEER te betalen.

Ja ik weet het…. Juridisch zal het wel kloppen maar het zou minstens netjes zijn als je FSD kan meenemen zolang het nog niet werkbaar is.

EDIT: Dit is overigens ook dé reden dat ik nog wacht met het aanschaffen van een nieuwe Tesla. Ik ga niet nu een nieuwe auto kopen en dan geen FSD nemen en dat dan ineens alle features beschikbaar komen…. Wil geen boot missen haha
Volgens mij kan je het FSD pakket gewoon achteraf nog aanschaffen.
 
  • Like
Reactions: job-lek
En zal de toelating er ineens voor zorgen dat het wel aanvaardbaar werkt?
Ik zie enkel filmpjes vanuit de VS die mij niet echt overtuigen. Traag, defensief en niet foutloos.
Echt bruikbaar zou revolutionair zijn en een hoop meer visibility veroorzaken. Ook vanuit andere media dan de fan-fora. Buiten de filmpjes van enkele fanboys hoor ik er niets over.
Vergelijk eens met de exposure die de Apple vision pro krijgt.
 
Er is weer een mogelijkheid om FSD mee te nemen naar een nieuwe auto (in de US).

Electrek talked to two Tesla stores who confirmed that current Tesla owners with the FSD package and/or Free Supercharging assigned to their vehicles can either trade-in their vehicles for a new one and transfer the features or sign agreements to give up those features on their existing vehicles to apply them on a new order.
Maar dit is (nog) niet van toepassing in EU (of Nederland) toch? FSD en Free Supercharging overdragen zou voor mij wel de trigger zijn om mijn 2018 X weg te doen voor een nieuwe Y.
 
Jouw voordeel wordt er niet minder op omdat iemand anders nog meer voordeel heeft.
Dat is bijna filosofisch. Stel dat iedereen behalve jij 2K korting krijgt, jij krijgt 1K. Heb je dan VOORdeel?
Voordeel is altijd relatief tov anderen.

Sorry voor off-topic, maar ik moest denken aan de vele discussies op dit forum van mensen die een Tesla kochten waarbij de volgende dag een prijsverlaging kwam.
 
Gheghe 😅


IMG_6905.jpeg
 
Dit is momenteel advanced Autopilot met hw4.

Bij traag rijden lijkt mijn wagen dronken over de baan zwalpen. Wanneer de auto voor mij naar de middenstrook ging moest ik de gaspedaal induwen om er voorbij te gaan.

Als ik dit vergelijk met mijn wagen van 2016 is dit een serieuze achteruitgang.