Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Full Self driving voor de helft van de prijs

This site may earn commission on affiliate links.
De model3 eigenaren die gratis Autopilot hebben gekregen, krijgen met de aanschaf van FSD toch op zijn minst autopark en summon?

En lane change hoop ik ;) Nu ze dat uit de standaard auto-pilot hebben gesloopt naar de geruchten gaan???

Is de Navigate-on-autopilot (op snelwegen) nu eigenlijk beschikbaar in NL/BE ? Las op de forums dat in Noorwegen men het al wel kon gebruiken dus lijkt erop dat het niet USA-only is???
 
Dit plaatje staat op het engelse deel van het forum, verduidelijkt veel:
D0t9coCWoAA4pzk.jpg:large


Ik twijfel maar denk dat ik het niet aanschaf (S75D met EAP eind 2018). NOA zit al in EAP. Het enige waar ik voor betaal is stoplicht en borden herkenning, NOA zonder confirmatie en uiteindelijk NOA in de stad. Met de herkenning doe ik niet veel en NOA in de stad duurt nog wel even met de Nederlandse wetgeving verwacht ik.
 
  • Informative
Reactions: Jelger
Of moet ik eerst mijn credit card toevoegen in de account instellingen?

Nee, dat hoeft niet. Ik zie de optie ook staan zonder credit card.
1. Log in op de Tesla site
2. Klik op "TESLA-ACCOUNT" (rechtsboven in menu)
3. Je ziet nu je auto verschijnen. Klik op de zwarte "BEHEREN" knop.
4. Er verschijnt nu een pagina met informatie, waaronder een "Autopilot-upgrade" sectie (scroll naar beneden)
5. Daar staat een "KOPEN" knop, en de prijs 2.100 euro (bij mij). Klik er op en je kan gegevens invullen (creditcard) en op "AFREKEN" knop klikken.
 
Waar zien jullie de mogelijkheid om FSD te kopen? Ik zie helemaal niks om te kopen bij mijn Model 3. Of moet ik eerst mijn credit card toevoegen in de account instellingen?

Bij mij zie ik het wel bij het beheerscherm van de Model X, maar niet bij het beheerscherm van de Model 3. Ik verwacht dat in de komende weken het model 3 scherm ook wel aangepast zal worden.
 
Nee, dat hoeft niet. Ik zie de optie ook staan zonder credit card.
1. Log in op de Tesla site
2. Klik op "TESLA-ACCOUNT" (rechtsboven in menu)
3. Je ziet nu je auto verschijnen. Klik op de zwarte "BEHEREN" knop.
4. Er verschijnt nu een pagina met informatie, waaronder een "Autopilot-upgrade" sectie (scroll naar beneden)
5. Daar staat een "KOPEN" knop, en de prijs 2.100 euro (bij mij). Klik er op en je kan gegevens invullen (creditcard) en op "AFREKEN" knop klikken.

Als ik op die beheer knop klik zie ik alleen dit:
dm7yvkF.png

Er is niks te scrollen verder.

Als ik dan op "Details bekijken" klik krijg ik alleen nog dit te zien:

giQeQjG.png

Nergens de mogelijkheid om iets bij te kopen. Ook zie ik nergens mijn supercharging eind datum (heb referral) en zie ook niet dat ik gratis AP heb gekregen (wel SMS en op email bevestigd gekregen).
 
Enig idee hoe lang dit zal gelden? En waar is de officieel bron? Voornamelijk het kopen van FSD voor 3200euro als je Autopilot gratis hebt (3rde geval in het midden). Ik wil graag even kijken of ik het direct vraag naar mijn leasemaatchappij om toe te voegen als accessoire (maar dan moet het wat officieler terug te lezen zijn) of ik nog even wacht als ik de auto hebt en zelf maar aanschaft (maar dat zal niet werken als het een tijdelijk stunt is van Tesla)...
 
Als ik op die beheer knop klik zie ik alleen dit:
dm7yvkF.png

Er is niks te scrollen verder.

Als ik dan op "Details bekijken" klik krijg ik alleen nog dit te zien:

giQeQjG.png

Nergens de mogelijkheid om iets bij te kopen. Ook zie ik nergens mijn supercharging eind datum (heb referral) en zie ook niet dat ik gratis AP heb gekregen (wel SMS en op email bevestigd gekregen).

Heb je het al gevonden? Ik kan ook nergens een upgrade ofzo vinden.