Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Full Self driving voor de helft van de prijs

This site may earn commission on affiliate links.
Krijg net deze van DeliveryNL:

Wat vervelend om te horen dat u geen duidelijkheid krijgt vanuit het service centrum. Door de snelle veranderingen gaat het helaas niet altijd zoals het zou moeten lopen.

Bij deze stuur ik u de bevestiging dat u recht heeft op 50% korting op zowel AP als FSD. Deze kunt u via het service centrum laten activeren en betalen. De aankomende prijsveranderingen zullen hier geen effect op hebben. Als u contact op neemt met het service centrum kunt u deze email meesturen als bewijs dat u recht op de 50% korting heeft.,

Vriendelijke groet,


Inside Delivery Advisor Team, Europe Sales
Burgemeester Stramanweg 122 | 1101 EN Amsterdam, The Netherlands
+31 13 799 8814 | [email protected]
Niet gratis, maar wel voor de helft (Model 3 levering was 9 feb). Tja. Nu nog een SeC vinden die door het moederschip is geinstrueerd hoe ze dit voor elkaar kunnen krijgen ;)

Maar AP krijg je toch al gratis? Dat is mij in ieder geval verteld, maar daarbij kreeg ik ook bij Tesla SeC 020 (ik was er met een collega om even naar de M3 te kijken voor hem) te horen dat de upgrade naar FSD gewoon weer de volle mep van 7400 ging kosten.

Het is zo frustrerend om steeds iets anders te moeten horen :(
 
Nice! Hoe heb je deze mail gekregen? Mijn mails naar [email protected] blijven helaas onbeantwoord.

Geduld / geluk? Eerste mail van mij naar hen was 3 maart. Reply op kwam op de 12e. Mijn reply van de 12e nu net dus beantwoord binnen 1 dag. In beide mails spreken ze overigens slehts over 50% korting, dus mij persoonlijk is tot zover geen gratis upgrade beloofd zoals bij @MarcVG en @Odie hierboven.

Ik ga - bewapend met dit mailtje - nog even opvolgen bij een SeC om AP + FSD te kopen zsm... bij success meld ik me weer... (reken er niet op, doe ik ook niet ;))
 
Last edited:
@croje oke thanks, blijf ik geduldig wachten. Rotterdam heeft mij iig wel weer een gratis upgrade beloofd maar goed, AP+FSD met korting is ook al eens genoemd en is eigenlijk net zo'n goede deal, mogelijk beter.
De vraag is wel, korting op welke prijs: op de before or after delivery prijs...
Maar goed, Tesla maakt er zo'n ongeloveloze puinzooi van dat zelfs de medewerkers van SeC 020 gewoon zeggen "mja, ik weet het ook niet, ik ben er ook een aantal dagen uit geweest en het gaat me een beetje te rap allemaal, maar ik DENK......"
 
Vandaag de upgrade van EAP naar FSD voor 2100 via mijn account besteld. Letterlijk 2 klikjes en een bevestiging. Het online sales model werk :):) Het is gewoon een goede aanbieding denk ik.
Was het niet zo dat "navigate on autopilot" als dat uiteindelijk naar Europa uitrolt alleen beschikbaar komt voor FSD?
Evenals de advanced parkeerplaats summon? Als dat waar is hebben we misschien dit jaar nog wat waarde van de aankoop, deze twee features kunnen blijkbaar nog zonder HW3. Afwachten maar.
 
@croje oke thanks, blijf ik geduldig wachten. Rotterdam heeft mij iig wel weer een gratis upgrade beloofd maar goed, AP+FSD met korting is ook al eens genoemd en is eigenlijk net zo'n goede deal, mogelijk beter.
Je kunt ze ook altijd bellen (na gemaild te hebben), in mijn ervaring pakken ze de mail dan uit de 'queue' en wijzen ze de mail direct toe aan iemand. Heeft bij mij 2x gewerkt in elk geval.
 
Een paar uur later, toen ik in de auto stapte stond de melding van Full Self Driving upgrade er al. Gelukkig had ik die melding hier in een screenshot gezien, want hij was verstopt achter Pin to Drive en verdween toen ik Pin to Drive wilde weg klikken.
Verder lijk ik nergens in de configuratie terug te kunnen zien dat ik nu FSD heb, maar het lijkt wel goed te zijn gegaan.
 
Ben daarnet langs Gent geweest. Er is een manager naar beneden gekomen die me bevestigde dat... hij het ook niet wist. De enige info die zij hebben, is ook maar wat ze op de blog van Tesla gelezen hebben. Dat is blijkbaar hun enige bron van informatie...
Kijk dat snap ik dus niet. Alsof ze niet weten dat Model 3 pagina geen FSD koop knop heeft zoals dat wel het geval is in America en bij alle S en X eigenaars ter wereld. Hoe moeilijk kan het zijn om die upgrade knop voor IEDEREEN beschikbaar te maken? Dat ze gewoon naar Tesla US bellen om de pagina aan te passen! Van dit soort onzin krijg ik de kriebels. /rant
 
  • Like
Reactions: Superendo and SeBsZ
Kon de verleiding ook niet weerstaan, rij al 4 jaar ( inmiddels in mijn 2e) S omdat ik AP helemaal fantastisch vind. Ben denk ik in de minderheid, maar heb hem specifiek gekocht voor deze functie en niet zozeer voor het electrische rijden, hoewel ik inmiddels ook wel overtuigd ben van het rijden op electronen.
Is er toevallig een accountant aanwezig die weet of deze onder de MIA kan vallen? Ik heb toevallig ook nog wat bekabeling laten aanleggen waardoor ik in 1 maand nu meer dan 2500 euro heb uitgegeven aan m'n S en dus boven de MIA drempel kom.
 
Hier ook eentje die om is. Mijn huidige (en 2e) S is nog vrij jong dus ik denk in de komende 4-5 jaar nog wel van iets te profiteren. Is het niet volledig zelfrijdend (waar ik regelgevingstechnisch mijn twijfels bij heb), dan is het wel de eventuele nieuwe hardware of andere opties die alleen met FSD worden geactiveerd.
 
Hier ook na het bellen met het delivery team per mail de bevestiging dat ik AP/FSD met korting kan aanschaffen, met een email om duur te sturen naar het SeC, aangezien die er nog niet allemaal van op de hoogte zijn. Let wel, dat geldt blijkbaar alleen bij levering voor 1 maart, daarna is de situatie weer anders:

upload_2019-3-14_10-24-42.png