Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geluid auto pilot

This site may earn commission on affiliate links.
Als je de auto pilot aanzet dan geeft deze (ter bevestiging) een geluid (twee gongs van laag naar hoog). Zet je de AP uit dan is er weer een geluid (omgekeerd van hoog naar laag). Nu heb ik tijdelijk een leen Tesla omdat mijn X bij het service center staat en ik merk dat het geluid van de AP aan- en uitzetten beduidend minder hard is. Zelfs de reminder om je gordel vast te zetten is minder irritant hard dan in mijn Tesla X

Is het mogelijk om het volume te regelen van geluiden in de Tesla zoals bijv aan- uitzetten van AP, reminder om gordel vast te zetten etc... (en voor de wiseguy's onder ons: ik bedoel niet de muziek, telefoon of navigatie).
 
Is volgens mij niet mogelijk!
Wat mij wel opvalt: de gong gaat verschillend hard bij mij. Soms irritant, soms net goed.
Ligt het misschien aan de luidsterkte van de navigatie? Is de enige mogelijkheid, om een systeemgeluid te regelen.
 
Momenteel een S mee als vervangend vervoer voor mijn (niet Tesla) hybride Volvo, en mij valt dit ook op. In een Volvo zet je Pilot Assist aan en daar krijg je geen geluidsmelding van, in de Tesla zet je Autopilot aan, PIEP! Overrule je auto pilot omdat 'ie het toch niet helemaal OK doet, PIEP!

Joe's mode zal misschien voor achterin werken, maar van mij mag dit geluid echt wel een stuk minder hard...
 
Dat heet ‘Joe mode’ o.i.d.
Zodat de kinderen van Joe kunnen blijven slapen.
Moet je in de instellingen kunnen vinden.


Als je de auto pilot aanzet dan geeft deze (ter bevestiging) een geluid (twee gongs van laag naar hoog). Zet je de AP uit dan is er weer een geluid (omgekeerd van hoog naar laag). Nu heb ik tijdelijk een leen Tesla omdat mijn X bij het service center staat en ik merk dat het geluid van de AP aan- en uitzetten beduidend minder hard is. Zelfs de reminder om je gordel vast te zetten is minder irritant hard dan in mijn Tesla X

Is het mogelijk om het volume te regelen van geluiden in de Tesla zoals bijv aan- uitzetten van AP, reminder om gordel vast te zetten etc... (en voor de wiseguy's onder ons: ik bedoel niet de muziek, telefoon of navigatie).
 
Als je de auto pilot aanzet dan geeft deze (ter bevestiging) een geluid (twee gongs van laag naar hoog). Zet je de AP uit dan is er weer een geluid (omgekeerd van hoog naar laag). Nu heb ik tijdelijk een leen Tesla omdat mijn X bij het service center staat en ik merk dat het geluid van de AP aan- en uitzetten beduidend minder hard is. Zelfs de reminder om je gordel vast te zetten is minder irritant hard dan in mijn Tesla X

Is het mogelijk om het volume te regelen van geluiden in de Tesla zoals bijv aan- uitzetten van AP, reminder om gordel vast te zetten etc... (en voor de wiseguy's onder ons: ik bedoel niet de muziek, telefoon of navigatie).
Bedoel je autopilot? Dat geluid mag van mij ook verdwijnen behalve als het zichzelf uitschakelt.