nico180
creating simple things - is true talent
Oh ik dacht dat juist per model icm accu pack juist wel verschillend in gewicht is en geregistreerd bij de RDW. Maar is detail, niet relevant in deze discussie verder
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag gespot in Arnhem/Duiven SeC
VIN204033 Model S 75D 5YJSA7E26HF204033 | Tesla Nederland
Model S 75D VIN: 204033 Inventory Price: €100,135
met een 85kW accupack
View attachment 245822
Huh??? Daar was ik een dag eerder met mijn auto. En dat verhaal kennen we inmiddelsVandaag gespot in Arnhem/Duiven SeC
VIN204033 Model S 75D 5YJSA7E26HF204033 | Tesla Nederland
Model S 75D VIN: 204033 Inventory Price: €100,135
met een 85kW accupack
View attachment 245822
Volgens mij is mijn reactie onduidelijk. Ik refereerde hiermee naar een van mijn vorige reacties, waarin ik aangaf dat het volgens Tesla niet kan. Althans, dat is wat ze mij hebben verteld. Het vreemde is alleen dat ik een 85kWh batterij in mijn Model S 75D heb zitten.Welk verhaal? Als er 85's rondrijden die softwarematig 75-gelimiteerd zijn, is dat groot nieuws (vijf minuten langer wachten, bij de eerste SuC-laadbeurt tijdens een road-trip, dan met een 'echte' 85, dat is waar, maar verder geen enkel verschil, ook niet bij volgende laadbeurten op die road-trip). En dezelfde acceleratie.
Zo'n software-gelimiteerde 75/85 is de beste koop die je kan doen vandaag naar mijn smaak, als je 'm vindt tussen de andere 75's. Dus goed gedaan van Nico; hoop dat iemand van ons forum de wagen intussen al heeft gereserveerd!
gevondenIn een van de inventory search sites kon je btx8 als zoekterm meegeven
Nog niet gelezen dat het bij een X gebeurd is.Mijn X75D wagen komt woensdag binnen. Uiteraard een van de eerste dingen die ik zal bekijken. In de specs van de bestelling stond uiteraard geen vermelding BTX8 maar dat wil niks zeggen wat ze er finaal van gemaakt hebben.
Cross fingers !
Tesla had nog 85 kWh op stock staan die ze hebben ingezet
Is 400 volt in beide gevallen. 16 modules met 444 cellen elk. In beide gevallen levert de modulestructuur 25 volt op, dat keer geeft 16 modules 400V. Voor de 75 packs is dat zijn dat 14 modules geeft 350 volt.de 85kw die de laatste tijd sporadisch opduiken hebben echt hogere voltage