Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het laatste woord draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Op zich een goed idee, ware het niet dat ik momenteel geen pittige discussie hier heb lopen. Heb er wel zin in.

Mag ik hier die discussie starten, of is draadje alleen bedoeld om de discussies te eindigen? Indien nodig wil ik op elk willekeurig antwoord best fel reageren, om dit draadje wat levendig te houden...
 
  • Funny
Reactions: Keezje and job-lek
Op zich een goed idee, ware het niet dat ik momenteel geen pittige discussie hier heb lopen. Heb er wel zin in.

Mag ik hier die discussie starten, of is draadje alleen bedoeld om de discussies te eindigen? Indien nodig wil ik op elk willekeurig antwoord best fel reageren, om dit draadje wat levendig te houden...
Zullen we een pietendiscussie starten?
 
Als de discussie zo hoog oploopt dat iedereen maar door gaat, heerst er blijkbaar verdeeldheid.

Volgens mij is dat het hele idee van een forum? Dat je het met zijn allen over een onderwerp hebt en het dus soms niet eens bent.

Er wordt hier soms gedaan alsof het Tesla forum een podium is om andere mensen alleen maar te tonen dat alles pais en vree is en dat het alleen maar ontzettend tof is om een Tesla te hebben (ik heb het gevoel dat de discussies vooral ontstaan als iemand zegt dat er een wereld buiten Tesla’s is en dat niet alles goed is aan een Tesla), maar blijkbaar lopen de meningen hierover ook uiteen.

Er moet een reden zijn dat je dacht laat ik dit draadje starten. Is het een specifiek draadje?
 
"zzz", staat hier; "klanknabootsing van een zoemend geluid (b.v. van bijen)". En ik heb daarvoor ooit betaald voor zo'n driedelige "Dikke Van Dale"???

In ieder geval heb ik nu wel het laatste woord.

EDIT: toch niet, @AnalysiZ was me voor!!! Maar het blijft het laatste woord :)
 
Last edited:
Als de discussie zo hoog oploopt dat iedereen maar door gaat, heerst er blijkbaar verdeeldheid.

Volgens mij is dat het hele idee van een forum? Dat je het met zijn allen over een onderwerp hebt en het dus soms niet eens bent.

Er wordt hier soms gedaan alsof het Tesla forum een podium is om andere mensen alleen maar te tonen dat alles pais en vree is en dat het alleen maar ontzettend tof is om een Tesla te hebben (ik heb het gevoel dat de discussies vooral ontstaan als iemand zegt dat er een wereld buiten Tesla’s is en dat niet alles goed is aan een Tesla), maar blijkbaar lopen de meningen hierover ook uiteen.

Er moet een reden zijn dat je dacht laat ik dit draadje starten. Is het een specifiek draadje?
Ik heb het over meetafwijkingen van radarapparatuur (oa).
Semantische discussies die op een gegeven moment nergens meer over gaan
 
  • Like
Reactions: Steven and job-lek
Die jurisprudentie heb ik gemist, heb je daar een linkje van?
Ik ga even zoeken maar de discussie over achteraf opties inbouwen speelt al zo lang er bijtelling is, er waren tijden dat werkelijk alles achteraf ingebouwd werd, PON was er een ster in door zelfs Audi’s zonder airco te laten komen en dan velgen, airco, leer, stoelverwarming, cruisecontrole etc. allemaal achter in te bouwen, dus nadat de cataloguswaarde is vastgelegd. Ik ga er daarom van uit dat hier allang zaken over zijn geweest, aangezien het nu een geaccepteerde wijze is.

Let op dat een kenteken aangevraagd is, de auto niet meteen tenaamgesteld is (dus datum deel 1 is leeg). Tesla zou dus eerst de auto op je naam moeten zetten en de auto moeten factureren, en de dag daarna de eventuele opties moeten factureren en activeren.

Overigens; veel fabrikanten bouwen al dingen in (hardware) maar het zit niet altijd in de koopprijs en dus in de bijtelling. Seat / VW hebben bijvoorbeeld vaak al de motortjes ingebouwd om spiegels automatisch te laten inklappen als je de auto op slot doet, of de mistlampen aan te laten gaan in de bochten maar het is pas aan als je er voor betaald hebt. De auto heeft het dus al, met vagcom kan je het ook achteraf aan en uit zetten. Dan zou de belastingdienst dus ook over 500.0000 auto’s van PON moeten vallen als je dit achter activeert.