Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe komen jullie aan referrals?

This site may earn commission on affiliate links.
In mijn vrienden en kennissen kring bevinden zich geen tesla liefhebbers. Aan mij de schone taak...
Je kunt natuurlijk een youtube kanaal starten of een blog. Mag je bv referral codes posten?
Hoe komen jullie aan de referrals?
 
Je krijgt nu tijdelijk 7500km gratis.
Maar na 1 juni zit je weer op 1500km

Dat lijkt veel voordeel maar is toch minimaal.
1500km is ongeveer 40 euro aan electra. Zelf laad ik altijd thuis op. Helemaal gratis van mijn eigen PV en winddelen van Windcentrale. 12000 kWh per jaar beschikbaar voor 2 auto's, woning en mijn e-bike
 
Maak je niet druk om referrals. Tesla keert ze niet uit is mijn ervaring. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard met Tesla!

Gisteren toevallig mijn gratis wallcharger ontvangen.

Maar ben met je eens dat Tesla hiermee beter moet omgaan. Mijn collega is aan het mailen met de referral afdeling van Tesla omdat hij met zijn referrals nog velgen zou moeten krijgen, maar Tesla beweert dat ie daar geen recht op heeft. Dit terwijl het wel in zijn Tesla app stond en hij nu nog steeds 4 referrals op zijn account heeft staan.
 
Waarschijnlijk gebruik ik dat referral linkje voor het goede doel voor de aankoop.
Maar Wanneer ik iemand tegenkom die nog voornemens is een Tesla te kopen (en er al een bezit?) en van hem een referral gebruik en hij bij zijn toekomstige aankoop die van mij gebruikt, dan gaat het toch dubbelop?