Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Jatten van spiegels Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Update ; Ongeloof wordt met de dag groter dat er gewoon geen spiegels te vinden zijn..... Van alle vorige modellen gewoon twee soorten glas te krijgen. De refresh S is toch al een tijd te krijg in de VS. Mijn vrouw wil er zo niet in rijden, ik gebruik hem niet veel, zet de zij camera's aan, geven zelfde beeld als bijv. de Audi e-tron ( heeft alleen cameraatjes ) Anders wordt het spiegels vinden van welk merk dan ook en met tape op glashouder vastplakken voor de time being. Heb je een fantastische probleemloze auto, krijg je diet gezever. Met dank aan stelletje hufters.
 
Update ; Ongeloof wordt met de dag groter dat er gewoon geen spiegels te vinden zijn..... Van alle vorige modellen gewoon twee soorten glas te krijgen. De refresh S is toch al een tijd te krijg in de VS. Mijn vrouw wil er zo niet in rijden, ik gebruik hem niet veel, zet de zij camera's aan, geven zelfde beeld als bijv. de Audi e-tron ( heeft alleen cameraatjes ) Anders wordt het spiegels vinden van welk merk dan ook en met tape op glashouder vastplakken voor de time being. Heb je een fantastische probleemloze auto, krijg je diet gezever. Met dank aan stelletje hufters.
Caravanspiegels lenen?
 
  • Like
Reactions: MikerG_MC
Ja, al aan gedacht, buurman heeft die. Weet iemand of spiegels van een Model 3 stuk kleiner zijn zodat ze iig in de behuizing vallen ? Die zie ik op marktplaats wel te koop voor paar tientjes. De spiegels via Tesland voor de vorige Model S heb ik al teruggestuurd. Die zijn te "lang" en passen echt niet
 
Koop even noodspiegels die je op maat kan snijden/knippen, tot de originele leverbaar zijn?


(let op, is wel goedkoop, maar is ook echt goedkoop, dwz, niet echt een fijne spiegel)

en anders is dit misschien tijdelijk een oplossing:

 
Ja, al aan gedacht, buurman heeft die. Weet iemand of spiegels van een Model 3 stuk kleiner zijn zodat ze iig in de behuizing vallen ? Die zie ik op marktplaats wel te koop voor paar tientjes. De spiegels via Tesland voor de vorige Model S heb ik al teruggestuurd. Die zijn te "lang" en passen echt niet
Anders even bij een kennis met en 3 of y langs met papiertje/kartonnetje malletje maken en zien of dit past in je S
 
Update ; Ongeloof wordt met de dag groter dat er gewoon geen spiegels te vinden zijn..... Van alle vorige modellen gewoon twee soorten glas te krijgen. De refresh S is toch al een tijd te krijg in de VS. Mijn vrouw wil er zo niet in rijden, ik gebruik hem niet veel, zet de zij camera's aan, geven zelfde beeld als bijv. de Audi e-tron ( heeft alleen cameraatjes ) Anders wordt het spiegels vinden van welk merk dan ook en met tape op glashouder vastplakken voor de time being. Heb je een fantastische probleemloze auto, krijg je diet gezever. Met dank aan stelletje hufters.
Ik denk dat je officieel niet de weg op mag zonder spiegels…….
 
WhatsApp Image 2023-04-28 at 12.41.10.jpeg
 
  • Like
Reactions: TM3LR
met wat huisvlijt lukt wel iets, maar het zou Tesla toch sieren als een gewoon product binnen een week te leveren moet zijn, want buiten verwarming en dimfunctie zit er zo te zien verder geen techniek in.
In de VS hebben ze serie M S gehad waar per ongeluk Europese spiegels ingezet zijn, die zijn via terugroepactie vervangen, dus het kan wel, maar goed we wachten wel op bestelling, het "werkt' voor nu.
 
Is dat dan een verschil met de S classic?
daar kon ik wel een los glas voor bestellen bij tesla zelf
heb ik toegezonden gekregen, maar past echt niet, update, bestelling is binnen in Tilburg, maandag ophalen, hele spiegelunit 2x. verwachting is dat over een tijd de glazen wel los te krijgen zijn, dan zet ik fabrieksnieuwe spiegelunits te koop. Hopelijk beperkt het de schade gedeeltelijk.
 
  • Like
Reactions: Phil V and job-lek
Vandaag de nieuwe spiegels in Tilburg gekregen, keurig door hun gemonteerd, maar ook ( terecht ) de glazen uit de nieuwe units gehaald en in de units van de auto gezet. En dus de nieuwe units ( zonder glas dan wel ) keurig in de verpakking mee gekregen, dus of ik wacht op de los te krijgen glazen of ik verkoop ze zo. Van verzekering kreeg ik te horen dat het toch geen invloed heeft op schadevrije jaren, alleen als te vaak gebeurd kunnen ze me royeren. Ala, garage opgeruimd, passen nu 2 auto's in, dus hopelijk kans op dit soort ongein stuk minder. ( maar alsnog 525 euro eigen risico )
Maar financieel een beetje meevaller.....