Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Keyfinder app

This site may earn commission on affiliate links.
Tja, nu ben ik een sleutel kwijt hoogst waarschijnlijk in mijn overvolle garage ergens neergelegd en vandaar in of onder iets gevallen.
Oplossing zou zijn een lokale Hulk in te huren om de auto langzaam langs de rekken te bewegen. Daar waar de handels eruit komen ligt de sleutel, bingo.
Kan dat niet praktischer? Gezien de sleutels een continue signaal uitzenden zou dit op te vangen moeten zijn.
Leuke klus voor een handige programmeur/hardware knutselaar? (Als alternatief mag je ook mijn garage opruimen ;>).
 
Dit zou wel wat zijn om aan je sleutel(s) te hangen: Tile (of StickNFind - Home of the StickNFind, StickNFind Pro, and MeterPlug | Home)

Maar daar heb je nu niets aan natuurlijk. Voor de handige Harry is er wellicht iets slims te maken op basis van de (waarschijnlijke) specs van de Tesla KeyFobs: Keyfob microcontroller chip- theory of operation | Forums | Tesla Motors
Ik heb deze gekocht via hun Indiegogo project, maar het werkt niet best.
De app geeft alleen aan hoever je van je sleutel verwijderd bent en dat is nog best lastig zoeken.
Wat wel goed werkt is via de app een geluid laten horen, maar we gebruiken SnF niet meer omdat de sleutelhanger spontaan dat geluid ging afspelen.
Ik heb er nog 2 liggen, PM we als je er 1 op wil komen halen.