You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb het ervaren (met 16.2). Nogmaals het is zeer ongewenst maar blijkbaar een "aanvaardbaar" risico. Kan me niet voorstellen dat er bij TESLA geen HARA en functional safety concept onderligt.
In dit licht kan me ook voorstellen dat diegenen die "geavanceerd" SW updates hebben aanstaan nu in een andere risico categorie worden geplaatst dan de "standaard" SW update.
Inmiddels ruim 100km gereden binnendoor en echt zowat niks op 2016.16.3, bepaalde situaties weet ik het, dus hou ik daar rekening mee..... wordt vanzelf beter.
En ja als je advance SW hebt aanstaan (default is ook uit), loop je meer risico op buggy gedrag bij nieuwste 1st releases.
Wat ik niet begrijp, de fwd looking camera’s zien toch ook de tegenligger aankomen?
Als de auto die richting opstuurt, zijn we nog erg ver weg van autonoom rijden.
Afgelopen donderdag reed ik in Duitsland op de A45 richting zuiden bij een Autobahnbaustelle. Ik reed al een poos op de (smalle) linker rijstrook met Autopilot aan. Ineens stuurt de auto scherp naar links en knalt tegen de kunststof afrastering welke de afscheiding vormt met het tegemoetkomend verkeer. Omdat ik mijn handen aan het stuur heb, draai ik de auto in een reflex direct van AP af. Misschien was hij anders wel door de afscheiding gebroken...
Ik las in een ander topic dat dit in een baustelle gebied gebeurde. Denk niet dat ELDA dit veroorzaken kan, helemaal niet op hogere snelheden. Zal waarschijnlijk gebeurd zijn toen autopilot de belijningen van de baustelle en de reguliere door elkaar heen haalde. Kan gevaarlijke situaties veroorzaken. Hopelijk enkel materiële schade?