Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
1664282185034.png
 
Ik weet niet zeker of de brand in Giga Berlin iets te maken had met de vertraging bij de levering.
Dit is zo'n spelbreker aangezien mijn zoon en ik een heerlijk kerstuitje hadden gepland in onze nieuwe auto. Nu weet ik het niet zo zeker
Wit/Wit/19"/Trekhaak
 
where did you get this information from?

This is from reliable sources as the delivery times in shanghai have gone from months to weeks.
 
Er wordt altijd in het begin van het kwartaal voor de export geproduceerd in Shanghai om in de laatste maand van het kwartaal alleen voor de Chinese markt te produceren.

Dit heeft te maken met het simpele feit dat ze zo min mogelijk auto’s in transitie willen hebben op einde kwartaal voor de kwartaalcijfers, alleen een auto in handen van de klant wordt meegeteld.
 
  • Like
Reactions: mnno and Maarten
Er wordt altijd in het begin van het kwartaal voor de export geproduceerd in Shanghai om in de laatste maand van het kwartaal alleen voor de Chinese markt te produceren.

Dit heeft te maken met het simpele feit dat ze zo min mogelijk auto’s in transitie willen hebben op einde kwartaal voor de kwartaalcijfers, alleen een auto in handen van de klant wordt meegeteld.
Net de Tesla verkoper gebeld. Er zijn nog geen berichten binnen Tesla NL bekend dat MY RDW vertraagd is en pas in Q1-2023 geleverd gaan worden. In mijn app staat nog steeds 6 nov - 12dec. Model y RDW wh-bl-19; Ben benieuwd.