Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Hi all,
Ik kreeg rond 17h een sms om de levering in te plannen, maar de link (met RN etc) redirect altijd gewoon naar de account page? Meen te herinneren dat rond de jaarwisseling nog mensen dit voorhadden maar geen idee wat de oplossing was.. of was dit gewoon wachten?

Ps: this is killing me:p
 
Update, mijn bestelling is verschoven naar verwachte levering 31-1 tot 14-2. Normaliter leveren 2 weken na aanmeren boot in Zeebrugge was de toelichting. Onbekend of mijn MY dus op de Hoegh Asia staat/stond (die is net aangekomen in Zeebrugge), of nog op een andere boot staat in de Middellandse zee.
 
Hi,

As Luxembourg falls under same market as BE and NL I would like to check with anybody that a recent deliveries of non-performance MY are coming from Shanghai as based on the Tesla seller info beside Performance one all comes from China ?
On other hand Quicksilver and Midnight Cherry Red are colours reserved for Berlin side so it should be manufactured in EU ?
My main question if non EU manufactured models all of them should have already all of the improvements as this is something that I'm still waiting the answer from Tesla garage ?
Thank you
 
Voordat je VIN toegewezen is, kan Tesla dan een indicatie geven over je levering?
Bij mij zit er nog een leasemaatschappij tussen, dus meer dan de standaard data die je ook ziet als je bestelt kunnen ze me niet geven voorlopig.
Ik heb exact hetzelfde. Het enige dat de leasmij. kan aangeven is dat ik zelf benaderd wordt door Tesla en dat er door Tesla is opgegeven dat de levering kon plaatsvinden vanaf week 2. Voorlopig tast ik echter in het duister. Op mijn mail reageert Tesla A'dam niet.
 
Ik heb exact hetzelfde. Het enige dat de leasmij. kan aangeven is dat ik zelf benaderd wordt door Tesla en dat er door Tesla is opgegeven dat de levering kon plaatsvinden vanaf week 2. Voorlopig tast ik echter in het duister. Op mijn mail reageert Tesla A'dam niet.
Ik heb een RN nummer gekregen, en had 2 keer contact met Tesla. De eerste keer vertelden ze me dat mijn order geblokkeerd stond (door de LM) tot 13/1 onwille van lopend contract. Een week later was het : ergens in Q1... Maar ze antwoorden wel.
 
Dit gaat goed. Ik had al 13-27feb in m’n account staan, maar heb nu ook een vin (in de app, niet op de website nog).

Aankomst 22ste dus zal laatste week van februari worden hopelijk.

15-1: LR wit met trekhaak besteld.
24-1: om laten zetten naar RWD wit met trekhaak. Direct een voertuig gekoppeld, kon afhalen op 1feb, maar er was een fout gemaakt door SeC; trekhaak vergeten.
25-1: auto laten ontkoppelen, zelf online auto aangepast naar mèt trekhaak. Levertijd indicatie stond nog op 25-1 tot 1-2.
26-1: levertijd indicatie gewijzigd naar 13-27 feb
28-1: VIN zichtbaar in de app. Staat op de Hoegh Trapper (aankomst 22feb in Zeebrugge)