ErikR
Member
Hier ook vandaag weer een rangecharge gedaan. Gestart met 85% en het zou volgens de schatting 1 uur en 15 minuten duren. Na 1 uur en 45 minuten was hij nog steeds niet klaar (1 minuut resterend). Ik ben maar gestopt....
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
intussen 66.500km, range@100% = 370km. :crying:
Hier 51000 km, range 100% = 394 km.
Gisteren met een P85 testrit gedaan - geweldige ervaring trouwens - en de verkoper zei me dat de range achteruit zou gaan met enkele km per jaar... Als ik deze thread volg dan lijkt het alsof er sommigen al 80 km range verloren hebben na 70.000 km ??
Gisteren met een P85 testrit gedaan - geweldige ervaring trouwens - en de verkoper zei me dat de range achteruit zou gaan met enkele km per jaar... Als ik deze thread volg dan lijkt het alsof er sommigen al 80 km range verloren hebben na 70.000 km ??
Of full met 90% charge.Iets met appels en peren. Als je de typical en projected range door elkaar gaat halen
Of full met 90% charge.
Dan heb je deze thread toch beter gelezen dan ik. De sterkste achteruitgang heb ik gelezen bij S-19910 en dat was 30 km (370 km nu tov 400 km nieuw). Waar heb jij 80 km gelezen?
intussen 66.500km, range@100% = 370km. :crying:
Hiervan
Dacht dat de range bijna 500 km was? Of is dit het verschil tussen typical en projected?
Dacht dat de range bijna 500 km was? Of is dit het verschil tussen typical en projected?
intussen 66.500km, range@100% = 370km. :crying:
Deze morgen aan de SuC Zwolle 100 % volgeladen, kwam uit op 377km, wagen is 15 maanden en heeft 35k kilometers, dus eigenlijk bijna hetzelfde als S-19910 maar hij heeft wel dubbel zoveel km gereden als ik, dus je kan mss concluderen dat het aantal oplaadbeurten of km niet zo heel veel invloed heeft ???
Deze morgen aan de SuC Zwolle 100 % volgeladen, kwam uit op 377km, wagen is 15 maanden en heeft 35k kilometers, dus eigenlijk bijna hetzelfde als S-19910 maar hij heeft wel dubbel zoveel km gereden als ik, dus je kan mss concluderen dat het aantal oplaadbeurten of km niet zo heel veel invloed heeft ???
Zojuist de sheet bijgewerkt en daarvoor de versie van de accupack gecheckt. Het blijkt een E versie te zijn. Iemand een idee wat het verschil is met de vorige versies?