CO2CLEAN
Olivier Willemsen
Uitgerekend iemand als wk057 zou toch moeten weten dat de batterij nooit voor 100% gebruikt kan worden. Onbegrijpelijk reactie. Ik weet niet hoe hij die range van 247 heeft berekend, maar als hij de test omstandigheden aanhoudt en hij haalt de opgegeven actieradius niet, dan moet hij dat aankaarten bij Tesla en niet lopen zeuren op internet. De actieradius is gemeten door een onafhankelijke instantie. Als deskundige (soort van) op batterij gebied, weet hij ook dat de batterij degradeert en de actieradius dus minder wordt na verloop van tijd.
Autopilot is inderdaad later uitgerold en ik weet niet hoe Tesla dat heeft gecommuniceerd dus daar kan ik niks over zeggen.
De vermogens kwestie heb ik nu wel vaak genoeg gehoord. Enerzijds is het simpel, er wordt niet geleverd wat (impliciet) geadverteerd werd. Anderzijds worden de acceleraties en topsnelheid wel gehaald in de praktijk en kan gesteld worden dat de prestaties dus wel geleverd worden.
Al met al een hoop geblaat van iemand die volgens mij slim genoeg is om door te hebben dat dit niet de manier is om deze "problemen" aan te kaarten.
Autopilot is inderdaad later uitgerold en ik weet niet hoe Tesla dat heeft gecommuniceerd dus daar kan ik niks over zeggen.
De vermogens kwestie heb ik nu wel vaak genoeg gehoord. Enerzijds is het simpel, er wordt niet geleverd wat (impliciet) geadverteerd werd. Anderzijds worden de acceleraties en topsnelheid wel gehaald in de praktijk en kan gesteld worden dat de prestaties dus wel geleverd worden.
Al met al een hoop geblaat van iemand die volgens mij slim genoeg is om door te hebben dat dit niet de manier is om deze "problemen" aan te kaarten.