Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Zoals nog niet gezegd kon dat 3 weken geleden niet. Ik zie in je screenshot niet staan dat die onmiddellijk geldig is.
Het is al sinds 1/12/2023, en ik weet het want ik rij Oostenrijk meerdere keren per jaar binnen.

1719820012311.png



1719820257372.png

 
Ja ik heb het gedaan. Ging eenvoudig.

Althans, als ik niet zo zat te klungelen met een ingescande handtekening😅 Die werd natuurlijk niet geaccepteerd.

Ik heb daarna een proef-abo genomen op software die me in de gelegenheid stelde zo’n geverifieerde handtekening te zetten. Dat was succesvol, binnen 5 minuten een akkoord. Dus kon ik het proef-abonnement weer cancellen.
Ik gebruik een Mac en de PReview-app (standaard voor het bekijken van PDF's) heeft een modus om handtekeningen aan PDF's toe te voegen. En het is gratis.

Ik geloof dat dit de website is voor het maken van de kennisgeving van vrijstelling

en dat u alleen een kopie van het kentekenbewijs hoeft te sturen. Corrigeer mij alstublieft als ik het hier mis heb
 
Even off-topic:
Als je een Mac of MacBook hebt, tip: PDFgear downladen uit de App Store.
Kan je zo’n beetje alles doen met pdf’s wat je maar zou willen!
Geldt op alle Apple apparaten, heb je zelfs geen speciale software voor nodig, gewoon standaard pdf-tool van Apple is voldoende voor bv. handtekeningen (je kan ze zelfs opslaan om nadien gewoon in te voegen in het document).
 
  • Informative
Reactions: Krisja
Geldt op alle Apple apparaten, heb je zelfs geen speciale software voor nodig, gewoon standaard pdf-tool van Apple is voldoende voor bv. handtekeningen (je kan ze zelfs opslaan om nadien gewoon in te voegen in het document).

Al eens geprobeerd met de standaard Apple software om in een pdf simpel een bladzijde te verwijderen of in te voegen?
Maar goed, zoals aangegeven off-topic, dus dit is het laatste wat ik hierover hier heb geschreven.
Ieder moet het maar zelf eens proberen (of niet dus ;)).
 
Ja ik heb het gedaan. Ging eenvoudig.

Althans, als ik niet zo zat te klungelen met een ingescande handtekening😅 Die werd natuurlijk niet geaccepteerd.

Ik heb daarna een proef-abo genomen op software die me in de gelegenheid stelde zo’n geverifieerde handtekening te zetten. Dat was succesvol, binnen 5 minuten een akkoord. Dus kon ik het proef-abonnement weer cancellen.
welk programma was dit? Ik heb een gescande handtekening geprobeerd en deze werd inderdaad afgewezen.
 
Misschien na het tekenen een print to pdf uitvoeren. Dan wordt de handtekening gemerged met de achtergrond. Op iphone: printen kiezen en dan delen ikoon en opslaan in bestanden.
Dit was in de brief van Croatia

de melding van de vrijstelling gebeurt in elektronische vorm, maar een geldige melding ontbreekt elektronische handtekening, of geautoriseerde conversie van een officieel geverifieerde handtekening, waaruit blijkt dat het papieren formulier overeenstemt met het elektronische formulier
 
  • Like
Reactions: Phil V
Dit was in de brief van Croatia

de melding van de vrijstelling gebeurt in elektronische vorm, maar een geldige melding ontbreekt elektronische handtekening, of geautoriseerde conversie van een officieel geverifieerde handtekening, waaruit blijkt dat het papieren formulier overeenstemt met het elektronische formulier
Ik denk dat we dus achter lopen in BE/ NL. een geverifieerde handtekening is nog niet digitaal mogelijk (toch niet eenvoudig via een app voor het volk).
We hebben tegenover de Oosteuropese landen nog last van onze remmende voorsprong van 20 jaar geleden.
Maar er wordt aan gewerkt.