You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hotel zoeken bij Booking.com, daarna hotel googlen en/of op Google maps en bij het hotel zelf reserveren/boekenIk heb mijn bedenkingen bij Booking.com, maar je kan daar zoeken op hotels met laadpunten.
+1Hotel zoeken bij Booking.com, daarna hotel googlen en/of op Google maps en bij het hotel zelf reserveren/boeken
Idem voor airbnb. Voor beide best op voorhand eens bellen. Soms gaat het om een stopcontact of een dure lader in de buurt. In principe kan op vakantie een stopcontact voldoende zijn, maar dagelijks om een geïmprovisserde parkeerplaats moeten innemen kan heel genant zijn.Hotel zoeken bij Booking.com, daarna hotel googlen en/of op Google maps en bij het hotel zelf reserveren/boeken
Je kunt ook in de app (chargemap, newmotion etc) kijken waar de laadpaal staat. Vaak zie je met streetview al snel waar de paal staat.+1
Nadeel is wel dat er een aantal hotels op booking aangeven dat er een laadpaal is, ook als dit over een openbare laadpaal gaat 100m verder op het dorpsplein. Desondanks de beste oplossing die ik ken.
De website van Tesla voor destination chargers kan ook helpen. Daar is het nadeel dan weer dan het er niet veel zijn en dat de meerderheid ofwel luxehotels zijn ofwel campings, maar niet veel ertussen.
Laadpalen van hotels zijn vaak enkel voor klanten en staan niet op een app. Ook vaak weg van de openbare weg en dus niet op streetview.Je kunt ook in de app (chargemap, newmotion etc) kijken waar de laadpaal staat. Vaak zie je met streetview al snel waar de paal staat.
Je kan daar gerust opladen, die CCS only geldt voor de V3 SuC (250kW)korte vraag (mijn Tesla heeft geen CCS)
Als er bij de supercharger in bijvoorbeeld Duitsland staat "8 stalls up to 150 and 4 stalls up to 250, CCS compatible only" Kan ik daar dan superchargen of geldt CCS only dan voor alle stalls?
De SUC staat in mijn navi, dus ik vermoed dat ik daar kan laden. Anders stuurt hij mij naar een SUC waar dat niet kan.
Thanks!
Als je auto de CCS upgrade niet heeft gehad dan komen de CCS laders ook niet voor in je navigatie. Dat was iig bij mij het geval, een SW update om deze zichtbaar te maken in de navigatie krijg je bij de CCS update.korte vraag (mijn Tesla heeft geen CCS)
Als er bij de supercharger in bijvoorbeeld Duitsland staat "8 stalls up to 150 and 4 stalls up to 250, CCS compatible only" Kan ik daar dan superchargen of geldt CCS only dan voor alle stalls?
De SUC staat in mijn navi, dus ik vermoed dat ik daar kan laden. Anders stuurt hij mij naar een SUC waar dat niet kan.
Thanks!
Wat was je SOC?Vandaag voor het eerst met de MYP een langere trip gemaakt => Utrecht naar Berlijn (650km).
De auto en trip was prima. Auto blijft ook behoorlijk snel boven de 150. Over het algemeen 150 gereden en vmax +5 waar er een beperking geldt. Jammer dat AP het nog maar doet tot 140 met vision only… Dan maar zelf sturen.
Laden viel tegen
Vol verwachting dacht ik boven de 200kw te halen en misschien wel 250. Eerste stop was Ladenau, daar ging v3 maar op 84kw. Alle v3 waren bezet, maar dacht dat dat niet zou uitmaken. Na 5m heb ik hem aan de v2 gezet en die ging gelijk naar 145kw.
Op de tweede stop bij Irxleben op v3 haalde ik maar 127kw.
Vandaag teruggereden. Een paar bevindingen:Vandaag voor het eerst met de MYP een langere trip gemaakt => Utrecht naar Berlijn (650km).
De auto en trip was prima. Auto blijft ook behoorlijk snel boven de 150. Over het algemeen 150 gereden en vmax +5 waar er een beperking geldt. Jammer dat AP het nog maar doet tot 140 met vision only… Dan maar zelf sturen.
Laden viel tegen
Vol verwachting dacht ik boven de 200kw te halen en misschien wel 250. Eerste stop was Ladenau, daar ging v3 maar op 84kw. Alle v3 waren bezet, maar dacht dat dat niet zou uitmaken. Na 5m heb ik hem aan de v2 gezet en die ging gelijk naar 145kw.
Op de tweede stop bij Irxleben op v3 haalde ik maar 127kw.