Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Mobiele EV-oplader op oproep! De eerste keer opladen is slechts 1 euro

This site may earn commission on affiliate links.
Het aandeel hernieuwbare energie in de elektra mix was 41% in 2022.



AFD6D5F2-20DD-4B23-8E75-28EA4AA30F71.jpeg


 
Last edited:
  • Like
Reactions: **BatteryLow**
Ik zou er niet direct gebruik van maken, maar afgelopen week reed ik weer op de laatste percentages naar een supercharger en kwam de gele stippellijn al heel vroeg op zetten. Heb 'm al 2 keer leeg gereden en de ene keer kostte dat anderhalf uur wachten op een takelwagen en een uur naar een supercharger rijden en laden. De 2e keer was het een uur van een buur die m'n wagen naar thuis heeft afgesleept omdat de auto niks meer wou laden op de TMC.

Ff zo een vrachtwagentje bellen om op 15' genoeg te laden om thuis te geraken of naar een supercharger te gaan? Misschien wel ja. Zal ook wel iets zijn voor de Wegenwacht. Maar of het in de woonwijken in Amsterdam aanslaat? Ik denk het niet.
 
Ik zou er niet direct gebruik van maken, maar afgelopen week reed ik weer op de laatste percentages naar een supercharger en kwam de gele stippellijn al heel vroeg op zetten. Heb 'm al 2 keer leeg gereden en de ene keer kostte dat anderhalf uur wachten op een takelwagen en een uur naar een supercharger rijden en laden. De 2e keer was het een uur van een buur die m'n wagen naar thuis heeft afgesleept omdat de auto niks meer wou laden op de TMC.

Ff zo een vrachtwagentje bellen om op 15' genoeg te laden om thuis te geraken of naar een supercharger te gaan? Misschien wel ja. Zal ook wel iets zijn voor de Wegenwacht. Maar of het in de woonwijken in Amsterdam aanslaat? Ik denk het niet.
Leer mij de woonwijken in Amsterdam kennen.
L-charge doet goede zaken nu het tarief aan de laadpalen 70 cent / kwh is
 
Leer mij de woonwijken in Amsterdam kennen.
L-charge doet goede zaken nu het tarief aan de laadpalen 70 cent / kwh is
Goede zaken? De afschrijving en onderhoud van zon vrachtwagen met generator en een chauffeur en dan nog 2x brandstof en allerlei kwh verliezen kan dit voor €0,70 echt niet uit. Maar ik zal wel een slechte ondernemer zijn want ik zie hier totaal geen verdien model in. Daarbij maakt het de EV rijders in Amsterdam weinig uit dat de prijzen daar €0,69 kwh doen. Palen staan vaak vol als ik er kom.
 
Goede zaken? De afschrijving en onderhoud van zon vrachtwagen met generator en een chauffeur en dan nog 2x brandstof en allerlei kwh verliezen kan dit voor €0,70 echt niet uit. Maar ik zal wel een slechte ondernemer zijn want ik zie hier totaal geen verdien model in. Daarbij maakt het de EV rijders in Amsterdam weinig uit dat de prijzen daar €0,69 kwh doen. Palen staan vaak vol als ik er kom.
Ik zag het verdienmodel ook niet totdat ik de laatste zin uit je bericht las :rolleyes:
 
  • Love
Reactions: **BatteryLow**
canvas-small.jpg


De ondernemers hier kennen dit canvas vast wel. Dat vul je in voordat je een nieuw product lanceert, of... vlak voor een pivot. Grote versie hier.

Ik heb in mijn hoofd meerdere versies gemaakt, maar ze falen bijna allemaal op een goede "customer segment". Ik zie wel producten/services waar mogelijkheden zijn, maar daar valt een LPG-vrachtauto in Amsterdam niet onder.
  • EV-eigenaren in de stad -> die pakken gewoon een laadpaal. Doelgroep is Amsterdam, dus ik snap dat totaal niet.
  • EV-eigenaren in een gebied zonder laadpalen -> die zorgen vaak voor een eigen laadpaal. Die keer dat ze ergens stranden, is het niet eenvoudig even langs te komen.
  • EV-gebruikers die het totaal niet gaat om het groene imago, geen thuislader hebben en ook geen tijd hebben -> dat zijn er niet veel en concurrentie verliest men uiteindelijk altijd van bedrijven die een laadpaal komen plaatsen. Of van een auto die op steenkolen rijdt.
  • EV-gebruikers die geen laadpaal konden vinden maar wel ergens geparkeerd staan -> zekerheid van laden is laag door parkeereisen, waardoor er geen "je kan altijd ons nog bellen" niet aan zal slaan. Als ik zelf geen laadpaal kan vinden en wel heel graag eentje wil, is het bij het strand in een parkeergarage of in het centrum.
  • Bezoekers van festivals en toeristische gebieden in het hoogseizoen -> dan is een vrachtauto niet het juiste product, maar eerder een overkapte garage waar de batterijen en H2-tanks bovenop staan.
  • Idem, maar dan met een laad-wachtrij, waar de gebruikers losgekoppeld worden als hun vooraf betaalde tegoed op is -> een lange kabel is praktischer. En het personeel dat de kabels omwisselt kan moeilijk andere taken doen, of autowassen moet weer een ding worden.
Ik zou mogelijk wel gebruik maken van de laatste twee. Als je naar een festival of een pretpark gaat is het gegarandeerd gedoe met laden, en moet je rekening houden met dat je voldoende prik hebt voor de terugweg. Efteling is wel de uitzondering hier.

Dus mijn suggestie: ga eens praten met festival-terreinen en pretparken.
 
Here is your promo code: KEQFE5FZ

You can share it with your friends and when they book charging on our website there's line to fill "Promo code".

De mobiele snellader staat dit weekeinde bij de Ikea in Amsterdam

1e keer opladen voor EUR 1 !

Dear …, good morning! We would like to invite you for your second charging with 50% discount (only 0.4 EUR per 1 kWh). Let me know if you need any assistance with booking. This weekend we will stand at the location of Ikea to charge everyone who wants to try our superfast charger 😊
 
De mobiele snellader staat dit weekeinde bij de Ikea in Amsterdam

1e keer opladen voor EUR 1 !

Dear …, good morning! We would like to invite you for your second charging with 50% discount (only 0.4 EUR per 1 kWh). Let me know if you need any assistance with booking. This weekend we will stand at the location of Ikea to charge everyone who wants to try our superfast charger 😊
Je maakt wel bijzonder veel reclame. Ben je geassocieerd met het bedrijf of de mensen erachter?