DeHakkelaar
Active Member
Heeft ook allemaal met verwachtingsmanagement te maken, aan twee kanten (Tesla en klant). Mijn vader heeft vorig jaar geleden een nieuwe Volvo gekocht, kreeg als "opleverdatum" mee: ergens in mei/juni. Had geen idee van productiedatum, VIN en al helemaal niet van getrackte boten of wanneer de auto bij de garage aangekomen was. Garage deed lekker z'n werk, en toen ze er met de poetslap langs gingen dachten ze...laten we de klant bellen, de auto is nu wel kaar.
En tja...de mensen hier op het forum weten elkaar hier af en toe flink op te hitsen. Heb een zakenrelatie die een 3 besteld heeft maar niet op het forum zit, en die is er relaxt onder.
4 stuks besteld en nergens last van.
Erg tevreden over Tesla en hoe het hele proces vrij soepel verloopt.
Ze worden zelfs eerder geleverd dan de eind feb/eind maart prognose vanuit het begin dus mij hoor je niet klagen.
En dat mijn buurman die hem misschien iets later gereserveerd heeft dan ik hem iets eerder heeft?
Tsja, lekker belangrijk.